خبرهای داغ:

اصحاب‌رسانه روشنگر چراغ دانش هستند

مسؤول سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: اصحاب‌رسانه به عنوان معلمان تاریخ که چراغ دانش را به سمت توسعه روشن می‌کنند باید آگاهی و آموزش لازم در این عرصه را داشته باشند.
کد خبر: ۸۸۲۰۹۰۱
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، حسن موحد در اختتامیه دوره خبرنگاری که در مرکز آموزشی فنی‌وحرفه‌ای کرمانشاه برگزار شد، گفت: این نخستین مرحله از دورهای برجسته و پیشرفته در سطح کشور است.

وی تصریح کرد: سال‌جاری دورهای تخصیصی بیشتری در پیش دارم و کارگروه اساتید و رسانه در استان برگزار می‌شود.

موحد تاکید کرد: امروز در فضای رسانه یک خیمه عاشورایی به عنوان خانواده رسانه‌ای وجود دارد.

وی گفت: بسیج رسانه آخرین قشری بود که تشکیل شد و در این زمینه نسبت از سایر قشرها عقب هستیم و در آینده یک جبهه رسانه تشکیل خواهد داد که خبر رسان و زمینه‌ساز ظهور باشد.

مسؤول سازمان بسیج سازمان استان کرمانشاه با اشاره به اینکه انبیا منبع وحی الهی هستند که با صداقت از فرمان الهی خبر آورند، تاکید کرد: پیامبران(ص) با همه استقامت در اطاعت از دستورات الهی ایستادند و بهترین خالق خدا شدند.

این مسؤول یادآور شد: خداوند پیامبران(ص) به عنوان حامل خبرهای وحی را برای تکامل جامعه بشری تعیین کردند.

موحد گفت: حضرت ابراهیم(ع) مقام او طواف حاجیان است در مقابل تسلیم فرمان خدا بود و حضرت زینب‌کبری(س) نیز با هه شجاعت همه مسائل کربلا را منتقل کردند و احوادث این واقعه را به گوش جهان رساندند.

مسؤول سازمان بسیج سازمان استان کرمانشاه با اشاره ه جایگاه رسالت اصحاب‌رسانه به عنوان معلمان تاریخ که چراغ دانش را به سمت توسعه روشن می‌کنند، گفت: باید آگاهی و آموزش لازم در این زمینه ارائه شود که جز آن در واقع دل و جان انسان‌ها نشانه می‌رود.

گفتنی است، در این مراسم از برخی فعالان رسانه‌ای و عوامل اجرایی که در برگزاری این کارگاه آموزشی نقش داشتند، تجلیل شد.

ارسال نظرات