خبرهای داغ:
حجت الاسلام شهابي امام جمعه آزادشهر؛

اندیشه فکری امام ریشه در قرآن داشت

حجت الاسلام شهابي امام جمعه آزادشهر گفت: امام خمینی (ره) اولین استکبار ستیز انقلاب بود که با قرآن مانوس بود که اندیشه فکری ایشان ریشه در قرآن داشت.
کد خبر: ۸۸۲۱۲۵۵
|
۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۳
به گزارش خبرگزاري بسيج گلستان، مراسم ده شب در مسجد٬ دیشب كه بعنوان قرآن ، انقلاب اسلامي و استكبار ستيزي نام داشت در حوزه علمیه محمديه اهل سنت نگین شهر باحضور علماي شيعه وسني مسئولان_خانواده هاي معظم شهداء وديگر علاقمندان به فرهنگ قرآني باشكوه خاصي برگزارشد.
در این مراسم قاریان ممتاز اهل تشیع و اهل تسنن باصوت دلنشين آيات روح بخش الهي حاضران رابه فيض رساندندوسپس آخوند ابوبکر خوجملی امام جمعه اهل سنت نگین شهر٬درسخناني باتبريك ايام الله دهه فجربر نقش انقلاب اسلامی در وحدت و همبستگی مسلمین اشاره کرد و گفت: بر اساس مفاهیم قرآن٬ دستورات شرع مقدس اسلام٬ با پیروی از امام راحل و در ادامه این را پیروی از مقام معظم رهبری٬ پیروی از قوانین قرآن همچنان ادامه دارد که نتیجه آن امنیت و آسایش است.

آخوند خوجملی افزود: الحمد ا... ما در ایران اسلامی شیعه و سنی از قدرشناسی نعمتهای الهی و استقامت در ایمان و اسلام برخورداریم و اینگونه شکرگذار نعمت انقلاب هستیم و خداوند نیز نعمت های خود را می افزاید و این نعمت را برای ما استمرار می بخشد.
 
در ادامه اين مراسم حجت الاسلام عین ا... شهابی امام جمعه آزادشهر هم درسخناني  ضمن تبریک گراميداشت  دهه فجر افزود : امام خمینی (ره) اولین استکبار ستیز انقلاب بود که با قرآن مانوس بود. اندیشه فکری ایشان ریشه در قرآن داشت٬ نترسی خود را از قرآن آموخته بود قانون، حکومت٬ اخلاق ٬ دین و دیانت و همه چیز خود را از قرآن گرفته بود.
امام جمعه آزادشهر اضافه كرد: دشمنان می خواستند نور الهی را خاموش کنند٬ انقلابی که با دستان شما ملت عزیز ایران اسلامی اعم از شیعه وسنی٬ با قرآن٬ دین٬ دیانت و اسلام گره خورده است نتوانستند و نمی توانند خاموش کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها