خبرهای داغ:

برگزاری نشست نهضت روشنگری ناحیه روانسر

به مناسبت ایام ا...دهه مبارکه فجر نهضت روشنگری با موضوع« انقلابی بودن وانقلابی ماندن »با حضور 130 نفراز خواهران بسیجی حوزه حضرت زهرا (س) در سالن اجتماعات فرهنگی تبلیغات اسلامی روانسر برگزار گردید.
کد خبر: ۸۸۲۱۲۷۵
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱
 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از روانسر، به مناسبت ایام ا...دهه مبارکه فجر نهضت روشنگری با موضوع« انقلابی بودن وانقلابی ماندن »با حضور 130 نفراز خواهران بسیجی حوزه حضرت زهرا (س) در سالن اجتماعات فرهنگی تبلیغات اسلامی روانسر برگزارگردید.
 
 
دراین همایش ابتدابا تلاوت آیاتی از کلام ا..مجیدآغاز، سپس مسئول نمایندگی ولی فقیه ناحیه حجت الاسلام ایوب حیدری  با اشاره به موضوع مهم امربه معروف ونهی از منکر به عنوان یک دستور الهی، همگان را به این فریضه مهم الهی دعوت نمودند وگفتند که همه ما بایدخود را موظف به برپایی این فریضه الهی بدانیم و این امر الهی را که در قرآن کریم به مراتب از آن یاد شده است را در جامعه احیا کنیم که شاهد پیشرفت مکارم اخلاق در میان مردمان باشیم.
 
 
در ادامه حجت الاسلام زارعی امام جمعه محترم شهرستان صحنه ضمن تشکر از حضور گرم و پرشور بسیجیان در حوزه در محور اول سخنان خود به ویژگیهای فرد انقلابی وتغییر شرایط نامناسب یک جامعه اشاره نمودند وانقلابی بودن را مختص یک بعد ندانستند،بلکه انقلابی بودن را  درتمام زمینه ها اعم ازاقتصادی، اجتماعی،فرهنگی ....ودرتمام عرصه هاذکر نمودند.
 
 
حیدری با استناد به آیات قرآن به وظایف زنان در گرم نگه داشتن محیط خانواده سالم و سبک زندگی اسلامی وتربیت فرزندان صالح مطالبی را ایرادنمودند.
 
 
 
 
 
ارسال نظرات