خبرهای داغ:
شهردار قم:

حضور پرشور مردم در راهپیمایی پاسخی دندان‌شکن به دشمنان یاوه‌گو است

شهردار قم گفت: مردم با حضور پرشور خود در راهپيمايي ۲۲ بهمن بار ديگر پاسخي دندان شكن به ياوه‌گويي‌هاي دشمن مستكبر و ايادي داخلي و خارجي آن بدهند.
کد خبر: ۸۸۲۱۸۳۴
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
حضور پرشور مردم در راهپیمایی پاسخی دندان‌شکن به دشمنان یاوه‌گو است
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، سیدمرتضی سقائیان‌نژاد با صدور پیامی ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر از آحاد مردم انقلابی و ولایتمدار قم برای حضور پرشور در راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن دعوت کرد.

متن پیام شهردار قم بدین شرح است:

یوم‌الله ۲۲ بهمن‌ماه، روز پیروزی شجره طیبه انقلاب اسلامی و پیروزی حق، انسانیت، راستی و درستی بر ظلم، ستم، اسکتبار و بیگانه است.

۲۲ بهمن روزی است که ملت ایران بار دیگر به استکبار و بیگانه و ایادی آن ثابت کردند که ثابت قدم و متحد خواستار راستی، درستی و آزادی و استقلال هستند و در این راه جان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند.

ملت غیرتمند و وفادار ایران اسلامی پس از سال‌ها مبارزه و تلاش به رهبری امام راحل(ره) در این روز خدایی توانستند سلطنت ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را به زمین زده و پایه شکل گیری نظامی براساس آموزه‌های دینی و درس‌های ائمه معصومین(ع) را بگذارند.

۲۲ بهمن روز ترس دشمن است؛ روزی که هیمنه استکبار با ایثارگری و حرکت خدایی ملت ایران شکسته شد و نظام اسلامی شکل گرفت و همین است که بیگانه همواره از این روز ترس دارد و همواره در آستانه این روز خدایی با یاوه‌گویی و تهدید به دنبال شکستن وحدت و اتحاد ملی در حضور باشکوه در یادمان آن است.

اما این بار هم پس از گذشت بیش از سه دهه از یو‌م‌الله ۲۲ بهمن و سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی، ملت ایران با حضور باشکوه، دشمن شکن و انقلابی خود در مراسم گرامیداشت و راهپیمایی این روز بزرگ به دشمن و مستکبران عالم ثابت خواهند کرد که هیچ‌گاه دست دوستی به سمت دشمن دراز نکرده و همواره پشتیبان انقلاب و ولایت فقیه هستند.

اینجانب ضمن گرامیداشت ایام‌الله دهه فجر، سالروز پیروزی انقلاب اسلامی و یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان، به نمایندگی از خادمان مدیریت شهری، از مردم انقلابی، ولایتمدار و وفادار شهر مقدس قم دعوت می‌کنم تا با حضور پرشور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن بار دیگر پاسخی دندان شکن به یاوه‌گویی‌های دشمن مستکبر و ایادی داخلی و خارجی آن بدهند.
ارسال نظرات