خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) کرمانشاه:

دهکده اقتصاد مقاومتی مکانی برای اجرای کارگاه‌های تولیدی است

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه دهکده اقتصاد مقاومتی مکانی برای اجرای کارگاه‌های تولیدی است، گفت: فعالیت دهکده اقتصاد مقاومتی در راستای اشتغال‌زایی، تولید واحدهای تولیدی زودبازده و اجرای منویات مقام معظم رهبری است.
کد خبر: ۸۸۲۱۹۴۲
|
۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، سردار بهمن ریحانی امروز در مراسم افتتاح اقتصاد مقاومتی، اظهار داشت: دهکده اقتصاد مقاومتی در نهمین روز از دهه مبارک فجر با هدف اشتغال‌زایی، تولید واحدهای تولیدی زودبازده و اجرای منویات مقام معظم رهبری در استان کرمانشاه به بهره‌برداری رسید.

وی با بیان اینکه دهکده اقتصاد مقاومتی در استان کرمانشاه (واقع در جاده سنقر، جنب روستای نازلیان) در گذشته پادگان نظامی بوده است، گفت: در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که هموراه مورد تاکید مقام معظم رهبری است، پادگان را به عنوان ادغام طرح‌های سپاه در جای دیگر مستقر کردیم.

فرمانده سپاه حضرت نبی‌اکرم(ص) استان کرمانشاه با اشاره به مساحت 24 هکتاری این دهکده اقتصاد مقاومتی، افزود: کارگاه‌هایی تولیدی در این دهکده اقتصاد مقاومتی با فعالیت مدیران دستگاه‌هایی همچون مدیر‌کل شیلات، برق و جهاد کشاورزی ایجاد شده است.

وی با بیان اینکه در این منطقه با کمترین امکانات تلاش‌های خوبی در راستای اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انجام شده است، ادامه داد: این مکان موقعیت خوبی برای آموزش و انتقال تجارب فراهم کرده است.

ارسال نظرات