خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان:

زنان قبل از انقلاب پیشگام تظاهرکنندگان و هدایت گر بوده اند

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان به نقش زنان در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: در قبل از انقلاب زنان پیشگام تظاهرکنندگان بوده اند و نقش هدایت گری داشته اند.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۰۳
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، به مناسبت 19 بهمن روز انقلاب اسلامی،انقلابی گری،آمادگی دفاعی،اقتدار و عزت اسلامی همایش نهضت روشنگری با حضور 180 نفر از فرماندهان پایگاه های مقاومت،،شورای پایگاه ،سرگروه های صالحین و مربیان شجره طیبه صالحین حوزه حضرت فاطمه زهرا(س)در محل کانون فرهنگی ورزشی جوانان بسیج برگزار شد.

دراین همایش فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه نهبندان ضمن تبریک ایام ا...دهه فجر و تسلیت دهه فاطمیه(س)به نقش زنان در پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: در قبل از انقلاب زنان پیشگام تظاهرکنندگان بوده اند و نقش هدایت گری داشته اند.

وی با بیان اینکه حضور مردان درصحنه انقلاب به واسطه حضور زنان بوده است  افزود اگر این بانوان در جریان انقلاب نبودند امکان پیروزی وجود نداشت.

سرهنگ علی شاهوردی افزود زنان با ایثار جان  خود و فرزندان ،تقدیم هدایا و کمک های مالی به جبهه ها،جمع آوری کمک های نقدی ،طلا و زیورآلات،جایگاه و نقش مهمی در پیروزی انقلاب داشتند که در مقابل انقلاب به بانوان هویت داده است

شاهوردی با عنوان اینکه در  گذشته بانوان به عنوان ملعبه و آلت دست مردان بوده اند رواج قمارخانه ها،مشروبات الکلی،ترویج مراکز فحشا،چپاول و غارت ثروت ها را از اقدامات رژیم طاغوت برشمرد.

وی اهمیت نقش بانوان را به قدری مهم دانست که خداوند در قرآن از زنان بزرگ(آسیه،مریم،خدیجه،فاطمه)یادکرده است و ایشان را اسوه و الگوی زنان معرفی نموده است.

فرمانده ناحیه نهبندان  با بیان اینکه اگر زنان و مردان یک جامعه به سمت خوبی و یا بلعکس گام بردارند وبا توجه به اینکه  نقش و تربیت صحیح به مادران برمی گردد  به دیدگاه امام خمینی(ره)در خصوص نقش بانوان که فرمودند همسر برای یک مرد بزرگ کاری می کند که مادر برای فرزند کوچک گفت پایه بهشتی شدن هرکس مادر است و تربیتی که بچه از مادر می گیرد تا آخر عمر با اوست.

وی در ادامه خاطر نشان کرد: رهبری و ولایت فقیه،ولایت مداری مردم،ایمان و قدرت معنوی مردم از جمله منابع قدرت نظام و انقلاب است

شاه وردی با عنوان اینکه امروز دشمن می خواهد با تهاجم فرهنگی اعتقادات و سبک زندگی اسلامی را تغییر دهد افزود: ما امروز در جنگی تمام عیار (جنگ فرهنگی،نظامی،اقتصادی،سیاسی ،اجتماعی)هستیم که باید سعی کنیم با تولید کالای داخلی و عدم واردات کالای خارجی اقتصاد مقاومتی سبک زندگی اسلامی را در همه زمینه ها اعم از خوراک و پوشاک و مسکن و صرفه جویی به اقتصاد کشورمان کمک کنیم.

فرمانده ناحیه نهبندان در خاتمه به مشکل و معضل کاهش رشد جمعیت کشور و افزایش آماز روزافزون طلاق اشاره کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها