خبرهای داغ:
اخبار انتظامی استان قم

فوت موتورسوار قمی در تصادف با تریلی

در برخورد شدید شامگاه چهارشنبه موتورسیکلت و تریلی راکب موتور در دم کشته شد.
کد خبر: ۸۸۲۲۲۰۶
|
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۸
فوت موتورسوار قمی در تصادف با تریلی فوت کرد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، متأسفانه شامگاه چهارشنبه برخورد شدید تریلی با موتورسیکلت در تقاطع شاه جمال منجر به فوت راکب موتور که آقای حدود 30 ساله بود شد.

شدت آسیب به‌ویژه از ناحیه سر به حدی بود که علی‌رغم حضور به‌موقع اورژانس 115 در محل و انجام اقدامات احیای قلبی-ریوی، متأسفانه راکب موتور جان خود را از دست داد‌.

اعتراف سارق داخل خودرو به 30 فقره سرقت

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم اظهار داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت داخل خودرو در قم موضوع در دستور کار پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با هوشیاری عوامل انتظامی استان و شناسایی محل‌های سرقت، سارق حرفه‌ای حین سرقت دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل شد.

احمد کرمی گفت: متهم در تحقیقات منکر هرگونه بزهی بود اما با دیدن شواهد و مدارک موجود به 30 فقره سرقت داخل خودرو در قم اعتراف و نهایتاً‌ پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضائی استان شد.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان قم در پایان با هشدار به مالکان وسائل نقلیه‌ای که به دلایلی مجبور هستند خودروی خود را در بیرون از منزل پارک کنند، تأکید کرد: اشیاء قیمتی، اسناد و مدارک اتومبیل و هویتی را هرگز در داخل خودرو و در معرض دید قرار ندهند.

ورزش در سایه اخلاق و معنویت رشد و تعالی پیدا می‌کند

فرمانده انتظامی استان در جشنواره فرهنگی ورزشی ویژه فرزندان کارکنان فرماندهی انتظامی استان قم، گرامیداشت دهه فجر، بابیان اینکه توجه به امر ورزش باید در کشور نهادینه شود، اظهار داشت: پایه ورزش مبنای دینی، اخلاقی و ارزشی است.

سردار کاظم مجتبایی گفت: نظام ورزشی کشور در سایه اخلاق و معنویت رشد و تعالی پیدا می‌کند.

وی با اشاره به اینکه قبل از انقلاب گفتمان سیاسی کشور وابسته به غرب بود، گفت: سیاست کشور در زمان طاغوت مبتنی بر دیکته غربی‌ها و فرهنگ کشور متأثر از غرب بود.

مجتبایی خاطرنشان کرد: با پیروزی انقلاب اسلامی تفکر، اندیشه و دیدگاه مسئولان فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی مطابق باارزش‌های دینی شد.

فرمانده انتظامی استان قم ابراز کرد: وقتی قهرمان ورزش کشور از مسابقه دادن با نماینده ورزش رژیم غاصب اسرائیل امتناع می‌کند یعنی روح پهلوانی اخلاق مدار و ارزش‌مدار است.

مجتبایی با تأکید بر اینکه بایستی نظام ورزشی کشور همواره در سایه اخلاق و معنویت رشد و تعالی پیدا کند، گفت: سعادت در دنیا و آخرت در گرو اخلاق و معنویت است.
ارسال نظرات