خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه انصارالرضا(علیه السلام):

دهه مبارک فجر عید کشور و نظام اسلامی ما است

مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه انصارالرضا(علیه السلام)خراسان جنوبی گفت: دهه مبارک فجر یک دهه تنها نیست، بلکه عیدی است برای کشور ونظام اسلامی در برابر طاغوت زمان.
کد خبر: ۸۸۲۲۸۴۴
|
۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۶
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی؛ زارعی  در همایش عشایری در بخش سه قلعه شهرستان سرایان با گرامی داشت دهه فجر اظهارداشت: ما باید امروز  ایام الله ها را گرامی بداریم اگر ما امروز مناسبت های انقلاب را گرامی نداریم جفا کردیم به حق خودمان،یکی از ایام الله های که باید گرامی بداریم ایام دهه مبارک فجر است.

مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی گفت:  دهه مبارک فجر یک دهه تنها نیست، بلکه عیدی است  که کشور ونظامی که سراسر ان را ظلم فرا گرفته بود با دستان خالی و عشق به الله این ظلم و فساد را از بین برد اما در این راه شهدای نیز فدای انقلاب کردیم .

وی ادامه داد: ما باید چشمان خود را به روی انقلاب باز کنیم قدرت و نفوذ رهبر انقلاب را باید بدونیم این انقلاب رهبرش در لباس مرجعیت و نمایندگی ان از جانب امام زمان است و خیلی فرق دارد با انقلاب های دیگر و ما حاکمی را از ان رسول الله میدانیم و رهبری که لباس مرجعیت داشته باشد و حکم او حکم امام زمان باشد و رد حکم او یعنی رد حکم امام زمان و کسی که رد حکم خدا و امام زمان را داشته باشد یعنی کافر و مشرک است .

مسول بسیج محلات و مساجد سپاه انصار الرضا خراسان جنوبی اضافه کرد :ما باید به خود بنازیم که امروز انقلابی داریم که اسلام را بعد 1400سال بلند کردیم زیر پرچم اسلام با شعار محوری لا الاالله  محمد رسول الله و شعار نه شرقی نه غربی جمهوری اسلامی امروز ما داریم زندگی میکنیم در این نظام مقدس باید به خود به بالیم .

وی گفت: مطلب دیگری که ما به عنوان شیعه باید انجام دهیم این است که خود را برای اسلام خرج کنیم نه اسلام را برای خود مان خرج کنیم اگر خود را برای اسلام خرج کردیم ان وقت است که عزت اسلامی نیز پیدا میکمنیم  چقدر برای اسلام سختی دیدند و چیزی نگفتند.

وی یاد اور شد : پس این اسلام به ارامی به دست نیامده است که حالا ما بیایم به راحتی اهداف انقلاب را به دشمنان قسم خورده این انقلاب تقدیم کنیم.

 انقلاب رویش های نیز داشته است رویش انقلاب شهدای ما هستند و جوانان انقلابی و خواهران بسیجی و الان هم بعد فتنه های که بر ما وارد کردند دارند تحریم هابی اقتصادی را بر ما وارد میکنند .

وی ادامه داد: وا برحال ان کسانی که بر سر سفره انقلاب نشسته اند ونان انقلاب را میخورند و در امنیت و ارامش زندگی میکنند اما به کشور های غربی نامه میزنند که اگر میخواهید کمر این کشور را بشکنید تحریم ها را علیه ایران زیاد کنید اینان از مردان ان طرف اب نیستند اینان اقا زادگان داخلی خودمان اند . در مواقع  باید برادر وخواهر بسیجی بصیرت خود را زیاد کنند.

وی خاطر نشان کرد : قوام وبقای تمام حکومت ها و تمام نظام ها امر به معروف و نهی از منکر است  تمام واجبات در مقابل امر به معروف و نهی از منکر است وکار برای رضای خدا باید باشد ،برای ماهیت انقلاب و نظام ابتدا باید یاری خدا را داشته باشیم و بدون این استواری و ثابت قدمی رقم نخواهد خورد.

 زاعی افزود:  پس باید خدای باشیم تا خدا هم با ما باشد و مارا یاری کندما بلا ها وسختی های زیادی را تحمل کردیم و امروز سالگرد عملیات والفجر 8 است که منجر به تصرف شهر بندری فاف است.

وی تصریح کر: نباید مسوولان و مردم از ولایت جلو باشیم که جاهل باشیم و نباید از ولایت عقب بافتیم که بافتیم فاعل و ما باید قدم به قدم با مقام معظم رهبری باشیم و دست ما در دست ارهبری باشد زیرا که دست رهبری در دست امام زمان (عج) است و آنگاه است که ما در تمام زمینه ها پیروز خواهیم بود .

ارسال نظرات
پر بیننده ها