خبرهای داغ:
نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس شورای اسلامی:

خدامحوری مهمترین مولفه در نظام اسلامی/ خدمت به مردم، افتخار نظام اسلامی

نماینده مردم قاین و زیرکوه در مجلس گفت: امام(ره) نیامد که رژیم شاهنشاهی برود و رژیم دیگری بیاید بلکه هدف این انقلاب بر پایه جمهوری، اسلامی، استقلال و آزادی بوده است.
کد خبر: ۸۸۲۳۱۸۱
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، فرهاد فلاحتی نماینده مردم قاین و زیرکوه در جمع مردم قاین در راهپیمایی پیروزی انقلاب اسلامی با بیان اینکه شکل انقلاب ما با هیچ انقلابی در دنیا قابل مقایسه نیست گفت: انقلاب اسلامی حرفهای زیادی برای گفتن دارد و اگر تا دیروز کسانی منکر این بودند که مگر می شود بر پایه دین حکومتی را اداره کرد؟ امروز به عینه شاهد این موضوع هستند.

وی اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران در سخت ترین شرایط شکل گرفت و از زمان انقلاب تاکنون منافقان کوردل دست به ترورهای مختلف زدند، جنگ تحمیلی نیز که بیش از 50 کشور پشت آن بودند از دیگر آزمونها بر ملت ایران بود که سربلند از آن بیرون آمدند.

وی افزود: اتفاقاتی که در طول تاریخ انقلاب افتاده و ممکن بود کوچکترین آن حکومتی را از پای درآورد به دلیل ماهیت اسلامی و دینی انقلاب این چنین نشد، لذا باید به خاطر نعمت انقلاب شکر به جای آوریم و افتخار کنیم.

وی با بیان اینکه نظام اسلامی افتخاربه خدمت به مردم است، افزود: امروز در حوزه های مختلف علمی، عمرانی، کشاورزی، فناوری و.. کشور پیشرفت کرده است و عمران و آبادی که در روستاهای کشور شاهدیم به برکت انقلاب اسلامی بوده است.

وی با بیان اینکه مهمترین رکن و مولفه در نظام اسلامی عنصر خدامحوری است، گفت: امام(ره) نیامد که رژیم شاهنشاهی برود و رژیم دیگری بیاید بلکه هدف این انقلاب بر پایه جمهوری اسلامی استقلال و آزادی بوده است لذا به همین دلیل حاکم و زمامدار این نظام، فردی آگاه شجاع مجتهدجامع الشرایط مدبر و مدبر است.

وی با اشاره به اینکه در نظام اسلامی منظور ما از توسعه تنها مختص به کشور خودمان نمی شود گفت: که اگر اینگونه بود دشمنی با ما وجود نداشت چراکه بسیاری از کشورها امروز موشک ، انرژی هسته ای و تمام امکانات رفاهی را برای مردم خود بوجود می آورند اما کسی با آنها دشمنی ندارد، به این دلیل با ما دشمنی دارند چون تنها حکومتی هستیم که بر پایه دین و خدامحوری شکل گرفته و تنها توسعه را برای خودش نمی خواهد بلکه به فکر دیگر کشورهاست.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما در مقابل حکومتهای امانیستی و لیبرالیستی است.

وی افزود: امروز برخی می گویند با مذاکره تمام مشکلات کشور حل می شود اما بعد از برجام تاکنون آمریکا 12 نقض برجام انجام داد چراکه آنها کاری به این ندارند که دولتهای ما اصولگرا هستند یا اصلاح طلب بلکه آنها با ماهیت نظام مشکل دارند.

وی با بیان اینکه دشمنهای دشمن هر روز بیشتر می شود گفت: تنها مسیری که دشمنی ها را خنثی می کند پیروی از ولی زمان، رهبر معظم انقلاب است که تاکید می کنند ملت ما باید در تمام مسائل استقلال داشته باشند. منظور از استقلال سیاسی این است که ما به کشورهایی چون آمریکا انگلیس و.. در مسائل سیاسی خود نیاز نداریم بلکه ملت ایران خودشان می توانند برای خودشان تصمیم گیری کنند.

وی به یکی از راهکارهای دشمن جهت ضربه زدن به حکومتها اشاره کرد و گفت: نفوذ یکی از این راهکارهاست که از اول انقلاب تاکنون بوده است و در جریان شهادت نخست وزیر و رئیس جمهور فردی نفوذی دست داشت.

وی افزود: نفوذ تنها مربوط به عالم سیاست نمی شود و اشاعه تفکر لیبرالیستی و سکولار در جامعه نوعی نفوذ است که متاسفانه در بدنه دولتها همین افراد نفوذی هستند که هنوز اندیشه ولایت و نگاه دینی و مردم سالاری دینی را قبول ندارند و در نهاد ریاست جمهوری به این فردی که اندیشه غربی دارد ماهی 12 میلیون پول می دهند که به آنها مشاوره بدهد!

وی افزود: دشمن با تمام قوا به میدان آمده است و نمونه آن می توان به 124 هزار شبکه ماهواره ای اشاره کرد که شبانه روز در حال تولید برنامه به زبان فارسی هستند چگونه است که برای یک تبلیغ باید چندهزار دلار پرداخت کنند آن موقع آنها برای ساخت برنامه برای ما این همه هزینه می کنند!!

وی بیان کرد: علت دشمنی ها این است که آنها می دانند نظام جمهوری اسلامی مقتدر است و می تواند خودش را به دنیا معرفی کند و امروز زمان کدخدایی برخی بر دنیا گذشته است و دنیا نیازی به کدخدا ندارد لذا با انواع توطئه ها می خواهند ماهیت نظام اسلامی را از بین ببرند.

وی با شاره به جهاد در راه اقتصاد کشور و رسیدن به پیشرفت و آبادانی، گفت: امروز برخی که در کشور حوصله جهاد ندارند و خسته شدند مثل همان زمان جنگ که برخی به جبهه نرفتند و امروز نیز که جنگ اقتصادی است و رهبر معظم انقلاب نسخه آن را اقتصادمقاومتی معرفی کردند. آنهایی که حقوق چندمیلیونی می گیرند و دوتابعیتی هستند و تنها اقدامشان برای اقتصادمقاومتی چند سیمنار در کیش است حوصله جهاد را ندارند.

وی ادامه دارد: وظیفه دولت در زمینه اقتصادمقاومتی برنامه ریزی برای هر استان و شهری بنا به استعداد ها و ظرفیتهای آن است و پس از آن باید کار را به مردم بسپارند که آن موقع هم تولید ملی راه می افتد و هم اقتصاد پویا می شود.

وی در ادامه به تشریح فعالیتهای مجلس دهم پرداخت و گفت: در 9 ماهی که از آغاز مجلس دهم می گذرد بارویکرد توجه به اقشار آسیب پذیر و عشایر و روستاییان مصوباتی خوبی داشتیم، لایجه برنامه ششم توسعه نیزبا فشردگی خاصی پیگیری شد و در حالی که آنچه دولت ارائه کرده بود 40 ماده بود اما مجلس زحمت کشید و لایحه نوشت و در نهایت با 140 ماده این برنامه بررسی شد.

وی با بیان اینکه با توجه به اولویتهای شهرستان های زیرکوه و قاین و مشکلاتی که وجود داشت، پیگیری هایی برای اورژانس قاین و همچنین اعتبارات طرح تحول سلامت برای شهرستانها کردیم، گفت: مسوولین شهرستان برای مشکلات بهداشت و درمان شهرستان می گفتند اعتبار نداریم، درحالی که در خواب بودند و پیگیری برای بودجه های طرح تحول سلامت نداشتند، در همین زمینه با وزیر بهداشت چند جلسه داشتیم و در این چندماه کارهای خوبی با مساعدت این وزارت خانه انجام شد که مدرن ترین اورژانس در استان را به بهره برداری خواهیم رساند و مشکل کلینیک تخصصی قاین که موجب گلایه مردم شد نیز ساماندهی می شود.

وی با بیان اینکه نمایندگان هم باید نقایص دولتها را به صورت شفاف بیان کنند و هم از کارهای خوب تشکر کنند ، گفت: نباید نماینده مجلس بله قربان گوی دولت باشد و هرچه دولت بگوید را تایید کند و نگران از این باشد که دولت مردان برای او مشکل ایجاد کنند که هرگاه از مجرای درست وارد شویم ان اتفاق نمی افتد.

وی افزود: هر کدام از ما در نظام اسلامی خدمتی که انجام می دهیم برای نظام است و وظیفه داریم در هر مسوولیتی پیگیری برای رفع مشکلات مردم داشته باشیم.

وی افزود: نباید با خط کشی سیاسی با مسائل برخورد کنیم که به نفع شهرستانها و استان نخواهد بود و با سیاسی بازی نمی توان مسائل را حل کرد.

وی افزود: همه کسانی که تربیون به دست آنهاست باید فضای فرهنگی جامعه را به گونه ای مدیریت کنند که از خط کشی های سیاسی به دور و به فکر توسعه و آبادانی باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها