خبرهای داغ:
نماینده مردم فلاورجان در جمع حاضرین در راهپیمایی 22 بهمن:

دشمن در سال ۸۸ کار را تمام شده می دانست/ پول سه میلیون بشکه نفت کجا می رود؟

حجت الاسلام موسوی لارگانی گفت:مردم انتظاردارنداگر رئیس جمهور برادرش حسین فریدون تخلف می کندبا فریادبلنددرمقابلش بایستد.
کد خبر: ۸۸۲۳۳۵۵
|
۲۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری سبیج از فلاورجان،نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی در جمع راهپیمایان شهرستان فلاورجان ضمن تشکر از حضور حماسی مردم گفت:ملت همیشه درمقابل شیطنت ها و توطئه ها ایستاده است؛ ازاولین آن تا آخرین آن که فتنه ۸۸ بود و دشمن با تمام قوا پا به میدان گذاشته بودتاانقلاب را سرنگون کنند ودرتوهامت خود خیال می کردند که کار تمام شده است.

حجت الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی افزود:دشمنان و منافقان در۸۸ حتی به مقدسات ما توهین کردندولی این ملت ما ایران بودکه یکپارچه به میدان آمدوحماسه بزرگ ۹دی را آفریدند.

وی بااشاره به این موضوع که دردوران هشت ساله جنگ تحمیلی یک وجب از خاک این کشور رادشمن نتوانست تسخیر کند افزود:دشمن برنامه داشت تا این انقلاب را در طفه خفه کند؛ اما مردم با حضور های به موقع خود باعث شده اند که خدشه ای به این انقلاب وارد نشود.

نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی وجود رهبری شجاع مانند امام خمینی در راس انقلاب اسلامی ایران را ازنکات مهم وتاثیرگذاراین انقلاب برشمردوخاطر نشان کرد:امام درآن زمانی که دنیاازآمریکا ترس داشتندفریادزدکه آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکندو همین امر لرزه بر اندام دشمن انداخته بود.

وی اضافه کرد: مردم نیز همواره در پشت سر امام و پس ایشان نیز در پشت سر ولی نعمت ما و رهبر ما امام خامنهای ایستادند و شجاعانه از این نظام دفاع کردند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی با اشاره به برخی از دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی پس از انقلاب گفت:مردم بایدازبرکات انقلاب باخبرشوند زیرا برخی یاوه گویان هستند که همواره می گویند این انقلاب برای ما کاری نکرده است و اگر ما دستاورد های آن را برای مردم بازگو کنیم از خیلی حقایق با خبر می شوند.

وی افزود: اینکه بگوییم انقلاب برای ما کاری نکرده است در حالی که حتی ساده ترین خدمات در پس از انقلاب ده ها برابر نسبت به قبل از آن شده است ظلم است و باید در این زمینه با مقایسه ساده آماری جانب انصاف را رعایت کنیم.

نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی بااشاره به اینکه درصنایعی مانند فولاد،آلومینیم، مس،کشاورزی،سیمان و … صدها درصد رشد داشته ایم تصریح کرد:خدمات و برکات انقلاب اسلامی را امروز دردور افتاده ترین نقاط کشور می توانیم مشاهده کنیم.

وی با گفتن این مطلب که ملت ایران درسال ۵۷ اگر قیام کردندانتظار نداشتندفاصله طبقاتی نه تنها کم نشود بلکه اضافه شود اضافه اظهار کرد: امام ما،‌ ملت ما و مقام معظم رهبری انتظار نداشتند که برخی از مسئولین ماحقوق های نجومی وده هامیلیون تومانی دریافت کنند و بعضی ها بیایند از این افراد به عنوان ذخیره های نظام یاد کنند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان تاکیدکرد:ذخیره های انقلاب کسانی هستند که دست و پای خود را برای انقلاب داده اند؛جان خودرا درراه انقلاب فدا کردند نه آن مدیر نجومی بگیری که درفیش حقوقی اش حق تفریح فرزندان خود را نیز لحاظ کرده اند.

وی افزود:مردم ما انتظار نداشتند که درنظام مقدس جمهوری اسلامی این همه اختلاس شود به طوری که فقط در یک صندوق ذخیره فرهنگیان ۱۲ هزار میلیارد تومان دزدی شود و حتی آب هم از جایش تکان نخورد.

نماینده مردم شهرستان فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با گفتن این مطلب که مردم انتظاردارنداگر رئیس جمهور برادرش حسین فریدون تخلف می کندبافریادبلنددرمقابلش بایستد گفت:مردم نمی خواهنددرجمهوری اسلامی عده ای نورچشمی و عزیز باشند و از بیت المال هرجوربخواهنداستفاده کنند.

وی ادامه داد:مردمتوقع دارند مسئولین مانند آیت الله محمدی گیلانی که خودش دو فرزندش را به دلیل اینکه با منافقین ارتباط داشتند حکم اعدامشان را صادر کرد باشند.

حجت الاسلام موسوی لارگانی بابیان این مطلب که مردم درسراسرایران باشرکت در راهپیمایی،مشت محکمی دردهان استکبار زدنداظهار کرد:مردم امروز اعلام کرده اند تا آخرین قطره خون خود از انقلاب و مسئولینی که پشت سر رهبری قرار دارند دفاع می کند.

وی ادامه داد: برخی مواقع مقام معظم رهبری می فرماید برجام فقط بر روی کاغذ بوده است و نتیجه ای نداشته است و این بد است که مسئول ما بگوید آنهایی که می گویند برجام روی کاغذ است بدانند اگر روی کاغذ بود ما الان یک بشکه نفت هم صادر نمی کردیم.

نائب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در پایان تصریح کرد:ما سه میلیون بشکه نفت صادر می کنیم ولی چرا یکی از مسئولین نمی گوید این سه میلیون که هربشکه ای ۴۵ دلار قیمت دارد پولش کجا می رود و مردم ما خواسته شان از دولت این است که پاسخگو باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار