خبرهای داغ:
به همت بسیج دانشجویی صورت گرفت؛

برگزاری کمپین «انقلاب کردیم که...» در دانشگاه قم

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه قم گفت: کمپین «#انقلاب_کردیم_که...» به همت بسیج دانشجویی دانشگاه قم و با مشارکت تعداد زیادی از دانشجویان برپا شد تا بار دیگر آرمان‌های اصیل انقلاب یادآوری شود و دانشجویان آشنایی بهتری با این اهداف پیدا کنند.
کد خبر: ۸۸۲۴۱۹۹
|
۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۱۰
برگزاری کمپین «انقلاب کردیم که...» در دانشگاه قم برای آشنایی دانشجویان با آرمان‌های انقلاب

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسین فلاح در گفت‎‌وگو با خبرنگاران ابراز کرد: با همکاری بسیج دانشجویی و هیئت محبین الحسین(ع) در دهه فجر همزمان با ولات حضرت زینب(س) ویژه برنامه‌ای در روز یکشنبه 17 بهمن ماه سال جاری برای گرامیداشت این دو مناسبت در تالار شیخ مفید این دانشگاه برگزار کرد.

وی افزود: روایتگری مجاهدت‌های مبارزان در ایام انقلاب توسط حاج محسن دلپاک، مولودی‌خوانی به مناسبت ولادت حضرت زینب(س)، برگزاری مسابقات متنوع و اعطای هدایای مختلف به قید قرعه کشی از جمله برنامه‌هایی بود که در طی این ویژه برنامه برگزار شد.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه قم با بیان اینکه برگزاری جشن بزرگ انقلاب با همکاری انجمن اسلامی پردیس خواهران نیز از دیگر برنامه‌هایی بوده است که بسیج دانشجویی دانشگاه قم برای برگزاری آن اهتمام ورزیده است گفت: این برنامه در روز سه شنبه 19 بهمن ماه سال جاری در تالار شیخ مفید دانشگاه قم برگزار شد و احمد امیرآبادی نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی و مصطفی مشایخی شاعر طنز پرداز از جمله مهمانان این برنامه بودند.

فلاح عنوان کرد: نمایشگاه عکس « انقلابی‌گری رمز پیشرفت» نیز همزمان با دهه فجر در دانشگاه قم برپا شد و دانشجویان زیادی برای بازدید از این نمایشگاه در محل این نمایشگاه که در تالار شیخ مفید دانشگاه قم بود حضور یافتند.

وی از آغاز دوره آموزشی و مسابقه «فجر انقلاب» همزمان با آغاز دهه فجر خبر داد و گفت: این دوره آموزشی با موضوع آشنایی با دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران برگزار شده است که از 12 بهمن ماه سال جاری شروع شده و در 30 بهمن ماه سال جاری به اتمام می‌رسدو به برگزیدگان این مسابقه نیز جوایزی ارزنده اعطا خواهد شد.


مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه قم عنوان کرد: برپایی ایستگاه صلواتی و توزیع شیرنی و شربت بین دانشجویان به مناسبت دهه مبارک فجر نیز از دیگر اقدامات بسیج دانشجویی دانشکده علوم پایه در دانشگاه قم در دهه فجر است.

فلاح مطرح کرد: کمپین « #انقلاب_نکردیم_که ...» نیز به منظور تذکر خطاهای مسؤولان کشور، مطالبه در راستای عدم تداوم چنین اشتباهاتی و تبیین مرز بین انقلاب ناب اسلامی و مسؤولان خاطی در ذهن نسل جوان، توسط پایگاه بسیج دانشجویی دانشگاه قم در دهه فجر برگزار شد.

وی اضافه کرد: در مقابل کمپین «#انقلاب_نکردیم_که ...» کمپین «#انقلاب_کردیم_که ...» نیز با جملات متنوع تعداد زیادی از  دانشجویان تکمیل شد تا بار دیگر اهداف و آرمان‌های اصیل انقلاب یادآوری شود و نسل جوان آشنایی بیشتر و بهتری با این اهداف پیدا کند.

مسؤول بسیج دانشجویی دانشگاه قم ادامه داد: عطر افشانی و گلباران مزار شهدای گمنام مدفون در دانشگاه قم، دیدار با خانواده شهید یکه زارع، اکران فیلم جشنواره عمار، برگزاری مسابقه بهترین عکس از راهپیمایی 22 بهمن، فضاسازی دانشکده‌ها متناسب با دهه فجر نیز از دیگر برنامه‌هایی است که توسط بسیج دانشجویی دانشگاه قم در طی دهه فجر برگزار شده است.

فلاح عنوان کرد: برگزاری اردوی یک روزه به تهران برای بازدید جمعی از دانشجویان دانشگاه قم از موزه عبرت و تجدید بیعت با امام خمینی(ره) نیز از دیگر برنامه‌هایی است که به مناسبت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به همت بسیج دانشجویی قم برگزار خواهد شد.
ارسال نظرات