خبرهای داغ:
مسئول بسیج فرهنگیان کشور گفت: سی و هشت سال از انقلاب گذشته و مردم انتظاراتی دارند و اگر برآورده نشود بقای انقلاب می تواند با چالش مواجه شود، مسئولان باید همت را در سر لوحه کارشان قرار دهند.
کد خبر: ۸۸۲۶۰۸۳
|
۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از کلاس بیست، "شعبانعلی رمضانیان" عصر امروز در جلسه هم اندیشی نخبگان قشر بسیج فرهنگیان که در سالن جلسات سازمان تبلیغات گرگان برگزارشد، با اشاره به خواسته های مقام معظم رهبری اظهار کرد: نیازمندی های جامعه مشهود است ، آنچه که ایشان انتظار دارند این است که از حرف خارج شده و در شرایط عمل برآییم و برای جامعه کاری بکنیم.

وی افزود: سی و هشت سال از انقلاب گذشته و مردم انتظاراتی  دارند و اگر برآورده نشود بقای انقلاب می تواند با چالش مواجه شود، مسئولان باید همت را در سر لوحه کارشان قرار دهند.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان با بیان اینکه مقام معظم رهبری درهفته بسیج  امسال سابق به گزارش گیری اکتفا می کردند، اکنون انتظاراتی بالاتر و اساسی را طلب می کنند، ادامه داد: هیئت های اندیشه ورز بدر حوزه رصد  و هم افزایی باید فعالیت کنند؛ این یعنی اساسا باید برای حوزه های مختلف جدی فکر کنیم .

رمضانیان ادامه داد: این خواسته ها درحکمی که برای رییس جدیدسازمان بسیج صادرکردند هم آورده شده است که نشان از انتظار و توجهی است که به حوزه های کارشناسی و تخصصی دارند.

وی با بیان اینکه باید این نظام را از لختی که گرفتار آن شده است، خارج کنیم، بیان کرد: باید با تحول در اصلاح نظام و کار کرد آن نیازمندی های جامعه را براورده کنیم.

این مقام مسئول یادآورشد: در زمان رژیم طاغوت بیان مسائل و مشکلات کار سختی بود و شرایط اختناق وجود داشت؛ حالا انقلاب از این مرحله جامعه را عبور داده و جامعه الان در مرزی است که دنبال علاج ، چاره و الگو می گردد.

رمضانیان با تاکید بر اینکه الگوی مناسب ایرانی اسلامی ارائه نکرده ایم، اذعان کرد: متاسفانه در حوزه فرهنگی تربیتی اقتصادی و اجتماعی الگوهای دیگری مبنای کار ماشده، سبک زندگی ما را فرهنگ غربی رقم می زند و الان اگر دچار مسائل عدیده شدیم، ریشه اصلی آن نیندیشیدن به الگو های ایرانی اسلامی و است و اگر جامعه به خلا کارکردی رسید هر الگویی می توانید مورد پذیرش قرار گیرد.

وی درخاتمه با بیان اینکه  همواره ذهن ها درگیر نداشته هایمان شده است و ازداشته های مان غافل شدیم، بیان کرد:  نباید منتظر باشیم که در سطح کلان چه چیزی  بیان می شود ، داشته هایمان کم نیستند، هرکس به اندازه بضاعت و آگاهی باید برای رونق در کشور بنقش آفرینی کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها