خبرهای داغ:
به همت حوزه امام علی (ع) ناحیه مانه و سملقان

کارگاه آموزشی یک روزه ویژه خواهران در حوزه امام علی (ع)

به منظور ارتقاء سطح آمادگی و توانمند سازی بیشتر اعضای شوراها و پایگاه های حوزه بسیج، کارگاه آموزشی یکروزه ویژه خواهران در حوزه امام علی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۱۸۱
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج به  منظور ارتقاء سطح آمادگی و توانمند سازی بیشتر اعضای شوراها و پایگاه های حوزه بسیج، کارگاه آموزشی یکروزه ویژه خواهران در حوزه امام علی  (ع) برگزار شد.

خواهر خندانی گفت: در این کارگاه آموزشی به صورت مستقل و تخصصی وظایف و دستورالعمل‌ها برای هر یک از اعضای شورای حوزه‌ها و پایگاه‌ها تشریح می‌شود و بسیجیان با شرح وظایف به طور کامل آشنا می‌شوند.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره ارتقاء آگاهی و شناخت بسیجیان شرکت‌کننده در دوره به منظور دست‌یابی به ارتقاء معلومات شورای حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج برای انجام وظایف و ماموریت‌ها به نحو مطلوب است.

وی تصریح کرد: ایجاد انگیزه در زمینه خدمت گذاری موثر در ابعاد مختلف بسیج، توجیه اعضای شورا نسبت به وظایف، الزامات و انتظارات بسیج، به روز رسانی اطلاعات شورا بر اساس آخرین تغییرات، تحقق سیاست کادریابی و سازماندهی صدرصد، شناخت و تعامل اعضای شورا با رده های بالاتر و ایجاد همبستگی برای برگزاری جلسات ماهیانه پایگاه ها از جمله محورهای این کارگاه آموزشی بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها