خبرهای داغ:
واکنش مسئول بسیج اساتید گلستان در پی حضور احمد مازنی در دانشگاهای استان؛
مسئول بسیج اساتید گلستان گفت: دانشگاه و تریبون های نظام نباید در اختیار افراد مسئله دار قرار گیرد که این عمل کاملا غیر قانونی و غیر شرعی است.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۵۴
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان به نقل از دانشجو سلام، در این سالها مقام معظم رهبری بارها بر رو ی مسئله فتنه تاکید داشتند و فرمودند به هیچ وجه در این مسئله اغماض نمی کنند اما برخی مسئولین که از بیت المال همین کشور بهره می برند در عمل خود پشت به آرمان های مردم و شهدا کردند و علنا از فتنه گران و حامیانشان دفاع میکنند و کوچکترین واکنش در محکومیت فتنه گران نشان ندادند و به جای حضور در حماسه 9دی امروز تریبون دانشگاه خود را در اختیار حامیان فتنه قرار داه اند.

دانشگاه جامع گلستان و فرهنگیان گرگان دو دانشگاه مهم کشور در چند روز آینده میزبان احمد مازنی که به قول خودش شاگرد و دست پروده شیخ اصلاحات است فردی که مردم انقلابی بندرگز مانع سخنرانی اش در روز22 بهمن شده اند، خواهند بود.

در همین راستا گفتگویی با علی اصغر نصرالله نژاد رییس بسیج اساتید استان گلستان انجام داده ایم که نظر شما را به آن جلب می کنیم.

به عنوان اولین سوال بفرمایید با توجه به حساسیت مقام معظم رهبری در مسئله فتنه چرا افرادی سعی دارند پای برخی محکومان امنیتی فتنه 88 را به استان گلستان باز کنند؟

به نظر من مسئولین رده بالای استان حساسیت زیادی نسبت به فرمایشات مقام معظم رهبری در مسئله فتنه ندارند و این مسئله را فقط در حد تقابل بین دو جریان سیاسی تقلیل می دهند.

هرچند بحث تضارب آراء و تقابل سیاسی در جای خود دارای اهمیت است و مورد تایید است اما مسئله فتنه در این حیث نمی گنجد و مسئولین باید به وظیفه قانونی و شرعی که همانا تقابل و واکنش در مقابل فتنه گران می باشد، عمل کنند.

 به نظر شما چرا جریانی که در قضیه فتنه 88 از روی غفلت و یا جهالت و یا قصور و بی اطلاعی حضور پررنگ داشته نسبت به آن همه خسارت عذرخواهی نمی کنند ؟

به نظرم چون این افراد می دانند که اگر اعتراف کنند مرگ سیاسی خود را به دست خودشان رقم می زنند چرا که این فتنه گری ها را به اسم حمایت از مردم و رای مردم انجام دادند و با این اعتراف عملا دروغ گویی خود را اثبات می کنند.

هرچند اعتراف به گناه نیز چیزی از جرمشان کم نمی کند ولی به همین مقدار هم حاضر نیستند عمل کنند و مطمئنا حافظه تاریخی ملت، وقایع و فتنه88 را هرگز فراموش نمی کند و این افراد و حامیانشان که در سال88 به دنبال براندازی نظام بودند با بصیرت مردم و رهبری مقام معظم رهبری نتوانستند به اهدافشان برسند.

با توجه به اینکه دانشگاه جامع گلستان و فرهنگیان میزبان شیخ مازنی یکی از حامیان اصلی فتنه می باشد، وظیفه دانشگاهیان در این رابطه چیست؟

متاسفانه باید گفت مسئولین دانشگاه که در حرف و شعار خود را اعتدال گرا می خوانند در عملشان چنین چیزی نشان داده شده است و برای فرار از زیر بار مسئولیت این حرکت را متوجه هیات نظارت دانشگاه کردند و مدعی هستند همه اقدامات قانونی بوده است در حالی که به عقیده بنده با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری در مسئله فتنه و اینکه دانشگاه و تریبونهای نظام نباید در اختیار افراد مسئله دار قرارگیرد و این اقدام از اساس ضد قانون و شرع است و دانشگاه در قبال هزینه ای که برای این افراد می کند شرعا مسئول است و باید منتظر واکنش به حق مردم و جامعه دانشگاهی باشد.

باید روئسای این دانشگاه ها بازخواست شوند که چرا تریبون نظام و دانشگاه را در اختیار این افراد قرار می دهند در حالی که در هیچ جای دنیا حتی آمریکا نیز چنین قانونی وجود ندارد که تریبون های رسمی در اختیار مخالفین آن نظام قرار گیرد.

مقام معظم رهبری بارها به خصوص در سخنرانی 19بهمن خود دوباره بر مسئله فتنه تاکید کردند و دعوت حامیان علنی این افراد در دانشگاه در واقع دهن کجی به فرمایشات ایشان و آرمان های امام و شهداست.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها