حضور مرکز هنرهای رقومی بسیج استان مرکزی در نمایشگاه رسانه‌های انقلاب

حمایت از نیروهای ارزشی هدف مرکز هنرهای رقومی بسیج استان مرکزی

مدیر مرکز هنرهای رقومی بسیج استان مرکزی استعدادیابی، جذب و حمایت از نیروهای ارزشی، مبتکر و خلاق در عرصه هنرهای رقومی را از اهداف مرکز تخصصی هنرهای رقومی بسیج استان مرکزی دانست.
کد خبر: ۸۸۲۶۳۸۳
|
۲۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ چهارمین نمایشگاه رسانه‌های دیجیتال انقلاب اسلامی از روز 26 بهمن‌ماه در300 غرفه با بخش‌های پایگاه‌های اینترنتی، فناوری‌های نوین اطلاعاتی، دیجیتال و نرم افزارهای تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای و بخش بین‌الملل آغاز به کار کرد.

این نمایشگاه به مدت 6 روز در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی شهرداری تهران (بوستان گفت‌وگو) پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

یکی از غرفه‌های این نمایشگاه شاهد حضور فعالان مرکز هنرهای رقومی (دیجتیال) بسیج استان مرکزی است.

رحیمی مسئول مرکز هنرهای رقومی (دیجتیال) بسیج استان مرکزی درخصوص این نمایشگاه و حضور این مرکز گفت: این نمایشگاه به واقع نمایشگاه ظرفیت شناسی جوانان مومن انقلابی است كه در این صحنه با قدرت و امكانات شخصی به میدان آمده‌اند.

وی با تاکید بر لزوم شناخت ظرفیت جوانان مومن انقلابی گفت: این موضوع امری مهم بوده که باید مورد توجه قرار گیرد.

مدیر مرکز هنرهای رقومی بسیج استان مرکزی با بیان اینکه امروزه در صنعت تولید انیمیشن هنرمندان جوان نقش آفرینی می‌کنند، گفت: یکی از نکات بسیار مهم و ارزنده در تولید انیمیشن این است که باید محتوای برنامه فیلمنامه‌نویسی با نگاه انقلابی و اسلامی باشد و این مهم نباید مورد غفلت هنرمندان قرار گیرد.

رحیمی با بیان اینکه این مرکز دارای ویژگی‌های گوناگون است، گفت: در مرکز هنرهای رقومی در زمینه‌های مختلف هنری از جمله تولید بازی‌های رایانه‌ای، آثار پویانمایی، نرم افزارهای چند رسانه‌ای فعالیت می‌شود.

وی افزود: استعدادیابی، جذب و حمایت از نیروهای ارزشی، مبتکر و خلاق در عرصه هنرهای رقومی (دیجیتال) از دیگر اهداف این مرکز تخصصی بوده همچنین در اختیار گذاشتن تجهیزات، فضای کار برای تولید آثار به ویژه در شهرستان‌ها و ایجاد فضای تبلیغاتی موثر از جمله حمایت‌های این مرکز است.

بازدید سردار آزادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج از غرفه مرکز هنرهای رقومی بسیج استان مرکزی
بازدید سردار آزادی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان بسیج از غرفه مرکز هنرهای رقومی بسیج استان مرکزی
بازدید سردار اثباتی فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیرو های مسلح از غرفه رقومی بسیج استان مرکزی
بازدید سردار اثباتی فرمانده قرارگاه فضای مجازی ستاد کل نیرو های مسلح از غرفه رقومی بسیج استان مرکزی
انتهای پیام/

ارسال نظرات