خبرهای داغ:

مردم همواره در مسیر انقلاب و گفتمان رهبری قرار دارند

امام جمعه موقت قصرشیرین گفت: ملت فهیم، متدین و آگاه ایران اسلامی همواره در مسیر انقلاب و گفتمان رهبری قرار دارند و هیچ گاه از این هدف خارج نمی شوند و به خواسته های رهبرشان ایمان دارند.
کد خبر: ۸۸۲۶۵۴۸
|
۲۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از قصرشیرین، حجت الاسلام اسماعیل شامحمدی در خطبه های نماز جمعه این هفته قصرشیرین با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جمع مردم آذربایجان افزود: حضور مردم در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی بیانگر این است که مردم به اصول انقلاب و آرمان های والای آن پایبند هستند.
وی اظهار کرد: شرکت مردم در راهپیمایی 22 بهمن صحنه های شگرفی را به وجود آورد که با وجود مشکلات اقتصادی، تحریم ها و تهدیدها، به دشمنان انقلاب اسلامی ثابت کرد که مردم همچنان پای نظام ایستاده اند و تهدیدها را به فرصت تبدیل می کنند.
وی بیان کرد: مردم ایران اسلامی همواره در یک صف واحد برای دفاع از آرمان های والای انقلاب حضوری باشکوه دارند و هیچ گاه از آرمان های والای امام و رهبری فاصله نخواهند گرفت.
خطیب موقت جمعه قصرشیرین اضافه کرد: این حضور در بعد داخلی نیز باعث افزایش روحیه انقلابی مسوولان در خدمت رسانی به مردم و همچنین اقتصاد مقاومتی و تلاش برای رفع مشکلات اقتصادی مردم می شود.
حجت الاسلام شامحمدی با اشاره به حمایت دولتمردان آمریکا از فتنه گران 88، گفت: این حمایت گویای این است که آمریکا با هر حربه ای به دنبال ایجاد فتنه بوده و این ذات شیطانی غرب برای اسلام هراسی است.
وی ادامه داد: آمریکا بداند که ملت ایران اسلامی توهین به مقدسات و اهانت به عاشورا را در جریان فتنه 88 از یاد نمی برند.
وی همچنین با اشاره به قیام 29 بهمن مردم تبریز در سال 56، اظهار داشت: مردم تبریز در این روز قصد داشتند که برای شهدای قیام 19 دی آیین ختم برگزار کنند که نیروهای رژیم پهلوی با به شهادت رساندن شماری از مردم جلوی آنها را گرفتند.
وی افزود: انقلاب اسلامی ایران سرانجام با رهبری های امام خمینی (ره) و حضور موثر مردم در عرصه های مختلف به پیروزی رسید و با شکل گیری نظام الهی، کشورمان به عزت و اقتدار دست یافت.
ارسال نظرات