امام جمعه دلیجان:

اقتدار دفاعی کشور؛ سایه جنگ را از سر مملکت برداشت/طرح آشتی ملی به دنبال تطهیر فتنه‌گران

امام جمعه دلیجان گفت: اینکه اعلام می شود برجام سایه جنگ را از کشور برداشت دروغ محض است بلکه ایستادگی ملت ایران و قدرت دفاعی ایران باعث این اقدام شد.
کد خبر: ۸۸۲۶۷۴۹
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ حجت‌الاسلام محمدتقی کرامتی امام جمعه دلیجان در خطبه‌های این هفته نماز جمعه دلیجان با اشاره به حضور مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه اشاره کرد و افزود: ۲۲ بهمن ماه امسال نماد وحدت و همدلی ملت ایران بود؛ مردم با حضور خود ثابت کردند که همچنان محکم و استوار پای آرمان های انقلاب ایستاده اند و مسئولین نباید این حضور مردم را به پای خودشان بنویسند.

کرامتی با اشاره به اینکه امروز مردم با مشکلات مختلفی از جمله بیکاری، کم کاری مسئولین و تبعیض دست و پنجه نرم می کنند، افزود: مسئولین باید با برنامه ریزی درصدد رفع مشکلات مردم باشند.

آشتی ملی طرحی برای تطهیر فتنه‌گران

وی در ادامه به دیدار مردم آذربایجان با رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: رهبر معظم انقلاب در این دیدار به موضوع آشتی ملی اشاره کردند و اعلام کردند که مردم ایران امروز در سایه وحدت و همدلی زندگی می کنند و نیازی به آشتی ملی ندارند.

امام جمعه دلیجان اضافه کرد: سران فتنه سعی داشتند با مطرح کردند موضوع آشتی ملی بدون توبه به دامن مردم و  صحنه سیاست برگردند.

اینکه برجام سایه جنگ را برداشت دروغ محض ست 

کرامتی در خصوص برجام هم بیان کرد: اینکه اعلام می شود برجام سایه جنگ را از کشور برداشت دروغ محض است بلکه ایستادگی ملت ایران و قدرت دفاعی ایران باعث این اقدام شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات