خبرهای داغ:
مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند:

آقای استاندار درد مردم بیکاری است نه برگزاری مجلس رقص!/ با چه منطق و سندی حرام و حلال بودن رقص را تشخیص می‌دهید

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با بیان اینکه دغدغه جدید استاندار خراسان جنوبی شده رقص مرد و زن، گفت: استاندار در حدی نیست که در مسائل دینی دخالت کند، این فرد با چه سند و منطقی این حرف ها را از طرف اسلام می زند و حلال یا حرام بودن آن را مشخص می‌کند؟
کد خبر: ۸۸۲۶۸۷۲
|
۳۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۷

مهدی ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال سال اقدام و عمل نامگذاری شده که در ماه پایانی آن قرار داریم و خواسته رهبر معظم انقلاب و مردم از مسولین دولتی این است که بیایند و توضیح دهند که در جهت تحقق این هدف عظیم چه کارهایی انجام داده اند، گفت: اما جای بسی تعجب و تاسف است که عده ای قلیل بر طبل تو خالی آشتی ملی می کوبند.

وی با اشاره هرگز ملت فهیم و غیور ایران از یک ناحیه دو بار ضربه نخواهد خورد و با توهین کنندگان به حرمت عاشورا آشتی نخواهند کرد، اظهارداشت: این افراد این هرگز به این آرزو نخواهند رسید.

مسئول سابق بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه اظهارات قابل تامل استاندار خراسان جنوبی در مورد یادواره شهدا مانند نمک پاشیدن بر زخم خانواده های معزز شهدا بود، افزود: اقای استاندار شما از مقام شهیدان چه میفهمید؟ شما از یتیمی فرزندانشان چه میفهمید؟ تا به حال هرگز فکر کرده اید که برای صندلی ایی که بر آن تکیه کرده اید چندین شهید گرانقدر از تمام وجودشان گذشته اند که اینطور نابخردانه سخن رانده اید؟

ابرهیمی با بیان اینکه دغدغه جدید استاندار خراسان جنوبی شده رقص مرد و زن، گفت: استاندار در حدی نیست که در مسائل دینی دخالت کند، این فرد با چه سند و منطقی این حرف ها را از طرف اسلام می زند و حلال یا حرام بودن آن را مشخص می‌کند؟

وی با بیان اینکه مگر رئیس جمهور مرجع تقلیدند ایشان را ملاک گوش کردن موسیقی می دانید، گفت: رئیس جمهور اگر می تواند کاری بکند، خسارت محض و آن دروغ محض را بعد از سه و نیم سال تحویل ملت نمی‌دادند که حالا طرفدارانشان از اینکه دست دولت خالی است دهان منتقدان را با طرح دو فوریتی مضحک خود ببندند.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه مردم برای حفظ دین خود انقلاب کردند و 38 سال است با مشت های گره کرده مدافع آن هستند، تاکید کرد: مسئولان اجرایی باید مراقب باشند که چه می گویند و گرنه مردم ساکت نخواهند نشست و جواب آنها را در عمل خواهند داد.

ابراهیمی با بیان اینکه درد و غم مردم امروز بیکاری و گرانی و بی پولی است، گفت: دوای درد مردم برگزاری مجلس رقص و موسیقی نیست؛ بلکه ایجاد اشتغال است.

وی با بیان اینکه از امام جمعه محترم بیرجند انتظار میرفت تا در خطبه های نماز جمعه خود در مورد توهین استاندار به دین اسلام موضع گیری سخت تری اتخاذ کنند، گفت: امام جمعه یک شهر باید حافظ دین مردم باشد و در جایی که به دین توهین شود بطور سخت گیرانه و قاطعانه برخورد کند.

وی گفت: از دیگر مسولین استان انتظار می رود جلوی مصادیق بارز نفوذ فرهنگی در استان را بگیرند در غیر اینصورت مردم متدین استان وجود چنین مسولانی را برنخواهند تابید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها