خبرهای داغ:
فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خطاب به سخنان استاندارخراسان جنوبی :

چرا صدا و سیما اعتراض 22 امام جمعه را پخش نکرد؟/ دغدغه استاندار برگزاری کنسرت است نه اقتصاد و فرهنگ

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی از حذف یا پخش نکردن بعضی اخبار مهم در صدا وسیما گلایه کرد و گفت: 22 امام جمعه دیروز برای سخنان استاندار اعتراض کردند هیچ کدام را صدا و سیما پخش نکرد.
کد خبر: ۸۸۲۷۷۶۱
|
۰۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ علی قاسمی در جمع مردم ولایت مدار بیرجند اظهارداشت: شش شهید گمنام در روز شهادت حضرت زهرا(س) تشییع خواهند شد.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان با بیان اینکه رسالت و ماموریت سپاه بر همگان روشن است، اظهارداشت: همه ما پاسدار اسلام هستیم و باید خسارتهایی که به اسلام وارد می شود را سریع جلوگیری کنیم.

وی با تقدیر از حضور ولایت مدار مردم بیرجند گفت: ما در کشور 60 هزار شهید برای اسلام و انقلاب دادیم که 17 هزار شهید از شهدای ترور می باشند.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام) خراسان جنوبی گفت: مسئله اسلام تکلیفی برگردن همه ما است و اگر غفلتی کنیم و امر به معروف و نهی از منکر نکنیم به قول پیامبر گرامی اسلام (ص) اشرار جامعه بر شما مسلط خواهند شد؛ هر جا که ما از اسلام ناب فاصله گرفتیم و مماشات انجام دادیم ضربه خورده و به بیراهه رفته ایم.

وی با بیان اینکه ما خون دادیم تا مسئولی توجیه فسق و فحشاء نداشته باشد، متذکرشد: ما برای قرار گاه اقتصاد مقاومتی در استان کار نکردیم فقط یک جلسه گرفته شده برای ارائه گزارش نه چیز دیگر.

قاسمی تصریح کرد: احکام اسلام برای همه روشن است، هیچ مرجعی در طول تاریخ رقص زن برای مرد و رقص مرد برای زن و یا رقص مختلط را تایید نکرده و کاملا اینها از هم تفکیک شده است.

وی با بیان اینکه هیچ مرجع و عالمی حتی رقص را مباح اعلام نکرده است ، گفت: فقط زن در محیط خلوت و جایی که کسی نباشد برای همسر خود می‌تواند برقصد و بلعکس، این دستور در اسلام آمده است.

وی خطاب به استاندار تاکید کرد: در دفتر استانداری شما اتاق فکر برای جوانان دختر و پسر که کنسرت کنند تشکیل شده است تا جوانان را در سالنی به نام شهیدین قاسمی که دو تن از شهدای عزیزمان هستند جمع کرده و کنسرت برگزار کنید؟!

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) تاکید کرد: دغدغه استاندار این است که فقط و فقط برای جوانان کنسرت برگزار کند.

قاسمی تاکید کرد: در زمان طاغوت در گوشه ای از مملکت چهار تا پیرمرد طاغوتی یک رواجی داشته اند حال ما باید بیاییم در جمع هنرمندان ودر جمع اندیشه ورزان این مملکت بیان کنیم که "رقص زن ومرد دراسلام اشکالی وارد نمی‌کند" این حرف اشتباه است و این مسئله در جایی 60 تا 70 سال پیش زمان طاغوت در روستای دور افتاده ای که استاندار ما در آنجا زندگی می‌کرده رواج داشته و در آن زمان ایراد و اشکالی نداشته است.

وی با بیان اینکه ما برای انجام کارهای غیر مرتبط و برای توسعه فسق، انحراف و مسائل جنسی هیئت اندیشه ورز تشکیل داده ایم اما برای توسعه فکری کاری نکرده ایم، یادآورشد: روز رحلت پیامبر (ص) و امام حسن مجتبی (ع) برای بار دیگر در استان ما هنجار شکنی شد.

قاسمی با اشاره به اینکه اسلام با شادی مردم مخالف نیست، افزود: ما در بسیج در همه بخش ها برنامه های اردویی، فرهنگی ، علمی، تفریحی و زیارتی برگزار می کنیم و این اردوها نه به صورت مختلط است، بلکه به صورت جداگانه و بروید بپرسید بازدهی اردوهای بسیج بیشتر است یا سایر اردو هایی که برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در روز تاسوعا در شهرستان طبس در حرم امامزاده موسی الکاظم اردوی مختلط زن و مرد برگزار و باعث هنجار شکنی و کشف حجاب شد، گفت: ما آمدیم با حضور امام جمعه و استاندار جلسه برگزار کردیم اما هنوز مصوبه ای به من به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی استان از منکر نرسیده است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (علیه السلام ) خراسان جنوبی با اشاره به موضوع اقتصاد مقاومتی عنوان کرد: در موضوع اقتصاد مقاومتی اقدامی صورت نگرفته و کارخانه های ما تعطیل است.

وی تصریح کرد: بازدید آقای استاندار از خبرگزاری ها و سایت های خبری استان بیشتر از بازدید از کارخانه های استان می باشد و آقای استاندار قول دادند که در این استان کار کنند و گفتند که من اهل کار هستم اما تا کنون بعد از گذشت شش تا هفت ماه عملکردی از ایشان مشاهده نشده است.

وی با اشاره به اینکه ما در استان با برادران اهل سنت مشکلی نداشته و نداریم، افزود: دشمن به عنوان یک بستر از همه کارهای ما از جمله اختلاف افکنی بین اهل سنت و تشیع می‌خواهد استفاده کند.

وی اذعان کرد: برادران اهل سنت درصدی از جمعیت استان ما را تشکیل می‌دهند و حق دارند و به آن قدری که نظام برای آنهاپیش بینی کرده به آنها مسئولیت داده شود، آنکه برای مردم و مسئولان و آینده مشکل درست شود دلیل بد عمل کردن استاندار است.

فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) با اشاره به اینکه در استانی که 95 درصد مردم آن شیعه هستند، معاونین استاندارو مشاوران استاندار برادران اهل سنت باشند جایگاهی ندارد، افزود: استاندار بعدی که بیاید با جابجایی اینها باعث بروزمشکلاتی می‌شود چون به اینها پست داده شده است، حق جابجایی و برداشتن اینها را نخواهد داشت چرا حقی که مال آنها نیست به آنها بدهیم که بعد معترض شوند.

وی با بیان اینکه می‌دانم که هیچ کدام از صحبت های من از صدا و سیما پخش نخواهد شد، عنوان کرد: بدلیل اینکه 22 امام جمعه دیروز برای صحبت های استاندار واکنش نشان داده و اعتراض کردند هیچ کدام را صدا و سیما پخش نکرد و قبلا هم بعضی از سخنان من و هم از سخنان آیت الله عبادی در موضو عات دیگری یا سانسور شد و یا اصلا پخش نکردند.

قاسمی با تاکید بر اینکه دغدغه امروز جهان اسلام ترویج فرهنگ صهیونیسم است، گفت: امروز یک عده خواسته یا ناخواسته این فرهنگ را از روی اشتباه و عدم دقت ترویج و خواسته های داعشی ها را مطرح می‌کنند و اسلام با مشکلات عمده ای رو به رو است و فتنه اصلی داعشی ها ، صهیونیسم و تکفیری ها هستند که ما را از اسلام غافل می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه ما حمایت خودمان را از ناجا و قانون اعلام می‌کنیم ، افزود: در هر کجا که سپاه و ناجا خلاف قانون عمل کنند ناظرین و دادسرای نظامی و مراجعی وجود دارند که رسیدگی می‌کنند.

فرمانده سپاه انصارالرضا(علیه السلام) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه قانونی که مصوب شده است برای نیروی انتظامی در بحث اماکن قانون مشخصی است ، افزود: اماکنی که در بیرجند مانند باغات وحاشیه شهر به مکانیبرای فساد و ابتذال تبدیل شود و ما نباید اجازه دهیم که این اتفاق بیفتد.

وی بیان کرد: شاید برخی از استانها این شرایط و قوانین اماکن را نداشته باشند اما در خراسان جنوبی که استانی با فرهنگ است و اگر کسی می‌خواهد بحث ابتذال و فساد را ترویج کند برود در همان استان ها ترویج کند و در خراسان جنوبی که این مباحث نبوده و نیست .

ارسال نظرات
پر بیننده ها