خبرهای داغ:
به همت تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع)؛

رزمایش ولایت 2 ویژه طلاب و روحانیون بسیجی قم برگزارشد

رزمایش ولایت ۲ ویژه طلاب و روحانیون، توسط تیپ ۸۳ امام جعفر صادق(ع) در پادگان شهدای ۱۹ دی قم برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۲۸۸۴۲
|
۰۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۵۹
رزمایش ولایت 2 ویژه طلاب و روحانیون بسیجی قم با شعار رهروان فاطمی سربازان امام خامنه ای
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، رزمایش صحرایی ولایت 2 با حضور صدها طلبه بسیجی در قالب گردان های حضرت معصومه(س) و امام حسین(ع) در پادگان شهدای 19 دی قم برگزار شد.

در این همایش که با حضور گردان های حضرت معصومه(س) و امام حسین(ع) در محل پادگان شهدای 19 دی برگزار شد، برنامه های متنوع رزمی، فرهنگی، تمرین های نظامی، حرکت در شب و آمادگی های جسمانی به اجرا درآمد.

فرمانده تیپ مستقل 83 امام جعفر صادق(ع) گفت: هدف از برگزاری رزمایش صحرایی ولایت2  آمادگی نیروهای بسیجی طلبه بر اساس شرایط و اقتضائات زمان و مکان و همچنین تقویت و حفظ روحیه انقلابی و بسیجی حوزویان در صحنه های مختلف تمرین رزمایش و آشنایی با تاکتیک های نظامی است.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر اظهار داشت: تقویت روحیه انقلابی و تداوم حوزه انقلابی از موضوعاتی است که رهبر معظم انقلاب بر آن تأکید داشته و معتقدیم اگر حوزه انقلابی بماند، جامعه نیز انقلابی خواهد ماند و بر همین اساس برگزاری این رزمایش می تواند در روحیه انقلابی و بسیجی طلاب و حوزویان تأثیر زیادی داشته باشد. 

وی با بیان اینکه سازماندهی نیروهای بسیجی و طلبه در ابعاد مختلف برای مقابله با تحرکات دشمن در شرایط فعلی یک ضرورت است، ابراز داشت: امروز نظام و انقلاب بیش از گذشته نیاز به حفظ و آمادگی عقیدتی و بصیرتی نیروهای انقلابی دارد؛ به همین دلیل برگزاری این رزمایش می تواند به انسجام نیروهای خودی کمک شایانی نماید.

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر با بیان اینکه جنگ نرم از اهداف دشمن برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی است، عنوان کرد: حضور افسران جنگ نرم برای مقابله با تهدیدهای دشمن می تواند اهداف دشمن را در این عرصه را خنثی نماید.

فرمانده تیپ امام جعفر صادق(ع) اظهار داشت: مهترین برنامه این رزمایش ستون کشی نیروها، رزم شبانه، مراسم صبحگاه با حضور گردان های امام حسین(ع) و امام جعفر صادق(ع)، ارائه مباحث سیاسی در بصیرت افزایی نیروها و راهپیمایی تاکتیکی در شب و روز است.

سرهنگ رستم علي رفيعي جانشین معاون عملیات لشکر 17 عملیاتی علی بن ابیطالب(ع) در این رزمایش با اشاره به تهدیدات دشمن علیه نظام اسلامی عنوان کرد: دشمن همچنان با همه تهدیدات چه تهدیدات سخت و نرم فعالیت می کند و حفظ آمادگی برای مقابله با دشمن موضوع مهمی است که باید به آن توجه ویژه ای داشت.

وی افزود: جذب، ساماندهی و آموزش نظامی از جمله برنامه هایی است که برای حفظ آمادگی در برابر دشمن درنظر گرفته شده است و الحمدلله همواره طلاب مجاهد در صف اول این ماجرا قرار دارند.

جانشین معاون عملیات لشکر 17 عملیاتی علی بن ابیطالب(ع) تصریح کرد: آموزش طلاب متناسب با نیازمندی ها و تهدیداتی است که در منطقه وجود دارد و ما سعی کرده ایم برهمین اساس طلاب را آموزش دهیم.

گفتنی است، رزمایش صحرایی ولایت 2 با شعار «رهروان فاطمی، سربازان امام خامنه ای» طی روزهای پنج شنبه و جمعه 28 و 29 بهمن ماه در منطقه عمومی شهدای 19 دی و با حضور سرهنگ رفیعی اتانی جانشین لشگر17 عملیاتی علی بن ابیطالب(ع)، حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر فرمانده و جمعی از فرماندهان تیپ 83 امام صادق(ع) برگزار شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار