امیدهای استان مرکزی جام قهرمانی هاکی کشور را از آن خود کردند

مسابقات قهرمانی هاکی و انتخابی تیم ملی امیدهای کشور با قهرمانی تیم هاکی استان مرکزی، نایب قهرمانی سمنان و سومی گلستان در اراک پایان یافت.
کد خبر: ۸۸۲۹۷۰۳
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج مرکزی مسابقات هاکی امیدهای کشور که با شرکت ۲۰۰ورزشکار در قالب ۱۳تیم از ۱۳ استان کشور به مدت چهار روز در اراک جریان داشت، عصر چهارشنبه با شناخت تیم های برتر به کار خود پایان داد.

براساس این گزارش، مسابقات هاکی امیدهای کشور در دو گروه شش و هفت تیمی برگزار شد که از گروه الف، تیم های سمنان و آذربایجان غربی و از گروه ب، تیم های مرکزی و گلستان به مرحله نیمه نهایی راه یافتند.

در مرحله نیمه نهایی چهار تیم  رقابت کردند که سمنان با ضربه پنالتی با نتیجه یک بر صفر از سد گلستان گذشت و مرکزی هم با نتیجه پنج بر صفر آذربایجان غربی را مغلوب کرد.

همچنین در مرحله فینال، تیم ها به صورت ضربدری به رقابت پرداختند که مرکزی مقابل سمنان قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک تیم سمنان را شکست داد و بر سکوی نخست ایستاد و سمنان نیز نایب قهرمان شد.

تیم گلستان نیز با نتیجه یک بر صفر از سد آذربایجان غربی گذشت و در جایگاه سوم قرار گرفت و تیم آذربایجان هم مقام چهارم را به خود اختصاص داد.
ارسال نظرات