خبرهای داغ:
معاون شهردار قم:

مسير بلوار آيت آلله بروجردي تا شهرك قدس به بهره‌برداري مي‌رسد

معاون شهردار قم گفت: پروژه آيت‌الله بروجردي داراي سه فاز مختلف است كه اين فازها بلوار انسجام را به میدان مرجعیت، شهرك قدس و در نهايت به پرديسان متصل مي‌كنند كه مسير آيت الله بروجردي تا شهرك قدس تا پايان سال جاري به بهره‌برداري مي‌رسد.
کد خبر: ۸۸۳۰۰۲۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۱
مسير بلوار آيت آلله بروجردي تا شهرك قدس به بهره‌برداري مي‌رسد
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علیرضا قاری‌قرآن در حاشیه بازدید مدیران ارشد شهرداری قم از روند پیشرفت پروژه‌های عمرانی با بیان اینکه شهر قم حرکت عمرانی مطلوبی را از ابتدای سال آغاز کرده است، اظهار کرد: افتتاح پروژه‌های عمرانی در ماه‌های پایانی سال نشان از نتایج مثبت این حرکت است.

معاون شهردار قم با تاکید بر اینکه با تکمیل پروژه‌های عمرانی شهر بسیاری از مشکلات ترافیکی رفع می‌شود، اضافه کرد: مجموعه شهرداری از ظرفیت‌های مختلف خود برای تکمیل پروژه‌ها در کوتاه‌ترین مدت ممکن استفاده کرده است.

قاری قرآن خاطرنشان کرد: پروژه آیت‌الله بروجردی دارای سه فاز مختلف است که این فازها بلوار انسجام را به میدان مرجعیت، شهرک قدس و در نهایت به پردیسان متصل می‌کنند، اکنون مسیر آیت الله بروجردی تا شهرک قدس در حال آسفالت شدن و سپری کردن دیگر مراحل پایانی است و تا پایان سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه پروژه رمپ و لوپ غدیر بیش از ۸۰ درصد پیشرفت عمرانی داشته است، مطرح کرد: این پروژه در ماه‌های آینده به پایان می‌رسد و این دستاورد می‌تواند در کاهش ترافیک هسته مرکزی شهر قم تاثیر بسیاری داشته باشد.

معاون شهرسازی و امورزیربنایی شهرداری قم یادآور شد: نسبت به پیشرفت پروژه‌های عمرانی در شهرداری قم نگاهی ویژه وجود دارد به همین علت تاکنون شهرداران مناطق هشتگانه در این راستا مشارکت‌های لازم را داشته‌اند.
ارسال نظرات