خبرهای داغ:
یادداشت؛

پاسداری از عفاف سلامت جامعه را افزایش می دهد

پاسداری از گوهر عفاف و رعايت پاکدامنی، کانون خانواده را مستحکم سازد، سلامت جامعه را تضمين کند.
کد خبر: ۸۸۳۰۰۹۲
|
۰۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمانشاه، اسلام معتقد است که زن ميتواند با پاسداری از گوهر عفاف و رعايت پاکدامنی، کانون خانواده را مستحکم سازد، سلامت جامعه را تضمين کند و وظيفه تربيتی خويش را بهتر ايفا نمايد.

 

اسلام از اين‏که زن به عنوان ابزار و کالايی برای شهوترانی و چشم‏چرانی افراد، و وسيله‏ای برای تبليغات باشد مخالف است و آن را با منزلت و جايگاه زن مسلمان در تعارض ميبيند.

 

با قدری تامل می توان به حقیقت این جمله دست یافت یقینا وقتی زنان جامعه ای خوب و باحیا باشند، مردان آن جامعه نیز از تربیتی صحیح و نیکو بهره مندخواهند بو د و تاثیر زنان بر زندگی مردان انکار ناپذیر است.

 

غربیان نیز به درستی این سخنان پی بردند و درصدد ضربه زدن به ما هستند، آنها فهمیده اند که از مواردی که می توان با آن به حیا زنان آسیب وارد کرد حجاب آنان است.

 

در فلسفه پوشش در اسلام به آرامش روانی نیز توجه شده است که در اثر وجود حجاب و عفاف در زنان این آرامش برای جامعه به ارمغان می آید. در صورت عدم آن و از بین رفتن حریم میان زن و مرد هیجانها و التهابهای جنسی افزایش می یابد و باعث می شود که جامعه آرامش خود را از دست بدهد و دچار تزلل شده و افراد آن به بیماری های روحی مبتلا شوند، این با توجه به روح سرکش و غریزه اشباع نشدنی انسان قابل درک است.

 

خانواده از مهمترین و اساسی ترین افراد تاثیرگذار در نوع پوشش فرزندان شان می باشد، بنابراین بصیرت افزایی پدران و مادران با برگزاری کارگاه های با کیفیت و با حضور اساتید نام آشنا و متبحر در زمینه حجاب می تواند به آگاهی مادران و پدران بیافزاید و آنان را در مقابل سؤالات فرزندانشان توانمند کند.

ارسال نظرات