خبرهای داغ:
معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی:

اینجا سرزمین کاوه و ناصری است نه رقاص خانه/ عده ای مروج افکار غربی ها شدند

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی و فرمانده سپاه قاینات گفت: خراسان جنوبی وشهرشهید پرورقاینات محل پرورش سردارانی همچون شهید کاوه ورمضانی وناصری وچدانی هاست و 410شهید تقدیم کرده ایم واین سرزمین،سرزمین رقاص خانه ها وبزن وبرقص وبکوب ها نیست .
کد خبر: ۸۸۳۰۲۷۸
|
۰۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ حمیدرضا برات زاده معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع)خراسان جنوبی و فرمانده سپاه قاینات در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای شرکت کننده در رزمایش راهیان بیت المقدس گفت: برگزاری این گونه رزمایش ها حامل پیام هایی است و یکی از این پیام ها این است که بسیجیان همیشه در صحنه برای حفاظت وپاسداری از انقلاب سر و جان نمی شناسند.

وی افزود: تفکر بسیجی به سراسر جهان صادر شده است و تا زمانی که این تفکر حکم فرما باشد بسیجیان گوش به فرمان ولایت بوده و خواهند بود و تا آخرین قطره خون خود برای ماموریت اصلی که رساندن پرچم به دست صاحب اصلی اش است، مقاومت خواهند کرد.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات در ادامه اظهارداشت: پیام دیگر این رزمایش هشداری به دشمنان داخلی و خارجی و معاندین و ضد انقلابی ها است که اگر کوچکترین نگاه چپی به نظام و انقلاب که دستاورد خون هزاران شهید و رزمنده و ایثار گر است بشود، این بسیجیان همانند بسیجیان دوران 8سال دفاع مقدس سر از پا نخواهند شناخت.

وی افزود: دشمنان بدانند و از این حضور درس بگیرند که بسیجیان ما که میراث دار شهدا هستند همیشه آماده هستند و هیچ قدرتی با هر تجهیزاتی یارای مقابله با این نیروها را ندارند و دشمن باید این را بفهمند که ما خواب نیستیم و تا پای جان از انقلاب و ارزشهای انقلاب و نظام و ولی فقیه محافظت خواهیم کرد.

برات زاده در ادامه اظهارداشت: خراسان جنوبی و شهر شهید پرور قاینات محل پرورش سردارانی همچون شهید کاوه و رمضانی و ناصری و چدانی هاست و 410شهید تقدیم کرده ایم و این سرزمین، سرزمین رقاص خانه ها و بزن ، برقص و بکوب ها نیست .

وی افزود: در این مدت ما از بیگانگان یاوه گویی های زیادی شنیدیم ولی بعضا در استان صداهایی می شنویم و عده ای مطالب بی ربطی را مطرح می کنند و مروج افکار غربی ها در استان می شوند در حالی که مردم این منطقه مردمی انقلابی و مومن و حزب اللهی هستند و حاضرند جانشان را برای این نظام بدهند.

برات زاده تصریح کرد: این گونه افراد کور خوانده اند که خواسته باشند افکار غربی ها را در این استان ترویج دهند.

وی بیان داشت: خیلی بعید است که برخی در عرصه ای که هیچ تخصصی ندارند ورود پیدا می کنند و اظهارنظر می کنند. این درد را به چه کسی باید گفت؟

معاون هماهنگ کننده سپاه انصارالرضا(ع)گفت: در حالی که بسیجیان برای این که مبادا به این کشور آسیبی برسد شب و روز ندارند برخی در داخل کشور از این امنیتی که به واسطه خون شهدا به وجود آمده است چند صباحی را جولان می دهند و حرف های بی ربطی را مطرح می کنند و به موضوعاتی ورود پیدا می کنند که حیطه اختیار عمل آنها نیست .

وی اظهار داشت: بسیار متاسف هستیم در حالی که دشمن واقعی و حقیقی داریم وارد مسائلی شویم که جز این که اتحاد و انسجام مردم و آرامش مردم را برهم می زند هیچ دستاوردی نداشته باشد.

برات زاده ادامه داد: اینجا سرزمین مردمی مومن و انقلابی و پا در رکاب ولایت است و بسیجیان نمی پذیرند که این گونه مسائلی در استان ما مطرح شود.

وی در پایان خطاب به بسیجیان گفت: امروز حضور مداوم در صحنه نیاز است و دشمن می خواهد این حضور را از ما بگیرد. دشمن شناسی و بصیرت افزایی که همین حضورتان یعنی بصیرت افزایی و دشمن شناسی است و الگوگیری از شهیدان و پیروی خالصانه از ولی فقیه باید در بین شما باشد البته پیروی خالصانه از ولی فقیه بسیار مورد تاکید است نه این که لفظ ولی فقیه را به کار بردن و هر حرکتی را انجام دادن و هر حرفی را گفتن، پیروی خالصانه این است که در هر شرایطی به عشق ولایت آمادگی خود را اعلام کنیم .

وی در پایان گفت: تا به امروز همه نقشه های دشمنان نقش بر آب شده است و من بعد این هم خواری دشمنان ادامه خواهد داشت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها