خبرهای داغ:
به همت بسیج؛

روستاییان محروم گیلان غرب از خدمات درمانی بهره شدند+ تصاویر

در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم دهها نفر از روستایین محروم دهستان گورسفید از گیلان غرب از خدمات درمانی و دندانپزشکی بسیج بهره مند شدند.
کد خبر: ۸۸۳۰۴۷۷
|
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۸
به گزارش خبر نگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، در راستای خدمات رسانی به مناطق محروم دهها نفر از روستاییان محروم دهستان گورسفید از خدمات درمانی و دندانپزشکی بسیج بهره مند شدند.

 

 یکی از روستاهای دهستان گورسفید که نزدیک به 30 کیومتر از مرکز شهر گیلانغرب فاصله دارد و و جزو روستاهای محروم منطقه به حساب می اید مرکز خدمات رسانی گروههای پزشکی و درمانی بسیج گیلانغرب و استان کرمانشاه بود.

 

 مسئول بهداری سپاه گیلانغرب در گفتگوی کوتاهی با خبرنگار مطلع الفجراظهار داشت : ارائه خدمات درمانی  و دندانپزشکی به روستاهای محروم شهرستان گیلانغرب در قالب اکیپی از پزشکان و دندانپزشکان و به همت  موسسه تامین درمان  بسیجیان استان کرمانشاه و درمانگاه امام سجاد .ع. و جامعه پزشکی سپاه  گیلانغرب  انجام شد.

 

سرگرد پاسدار نبی غلامی تصریح کرد: ویزیت رایگان، ارایه خدمات درمانی، دارویی، دندانپزشکی و اهدای بسته های بهداشتی از جمله خدمات ارایه شده به مردم محروم این منطقه بود  که بر اساس سیاستهای کلی تشکیلات و نگاه ویژه به محرومیت زدایی و تعالی خدمات به روستاهای محروم انجام گرفت.

 

مدیر درمانگاه امام سجاد(ع)گیلان غرب ابراز داشت: در سال جاری برای دومین بار است که نظیر این برنامه در راستای خدمت به روستاهای محروم در گیلان غرب انجام می شود.

 

شهرستان گیلانغرب  بالغ بر 60 هزار نفر جمعیت  و دارای دوبخش مرکزی و بخش گواور است که جرو شهرستانهای محروم استان کرمانشاه به حساب می آید.

برای مشاهده عکس در سایز بزرگ تر لطفا برروی آن  کلیک نمایید.
 
 
 
ارسال نظرات