خبرهای داغ:
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم:

اختصاص 4 میلیارد تومان برای راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی

معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم در خصوص راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی قم گفت: این پایگاه با همت خانواده مرحوم حاج اسماعیل خرمی و دانشگاه علوم پزشکی قم راه‌اندازی شده که اقدامی در راستای خدمات رسانی هر چه بیشتر به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) است.
کد خبر: ۸۸۳۱۴۰۶
|
۰۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۵
اختصاص 4 میلیارد تومان برای راه‌اندازی پایگاه اورژانس هوایی
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، علی اصغر اکرمی با اشاره به نقش گسترده خیرین در حمایت از طرحرهای سلامت و بهداشت و درمان قم گفت: نقش خیرین بسیار مهم است و خیرین با اقداماتی که انجام می‌دهند شاهد خدمات رسانی بیشتر به مردم هستیم.

وی تصریح کرد: 30 درصد از هزینه‌های انجام شده در حوزه بهداشت، درمان و سلامت استان قم از محل اعتباراتی است که خیرین صرف می‌کنند که از تلاش همه آنها قدردانی می‌کنیم.پ
معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی قم تاکید کرد: حوزه بهداشت و درمان، حوزه‌ای است که خدمات آن به همه ارائه می‌شود که باید همه در این راستا اهتمام داشته باشیم.

اکرمی در خصوص راه اندازی پایگاه اورژانس هوایی قم تصریح کرد: این پایگاه با همت خانواده مرحوم حاج اسماعیل خرمی و دانشگاه علوم پزشکی قم راه‌اندازی شده که اقدامی در راستای خدمات رسانی هر چه بیشتر به زائران و مجاوران کریمه اهل بیت(ع) است.
ارسال نظرات