خبرهای داغ:
مسئول بسیج دانشجویی فردوس خبر داد

تدفین 2 شهید گمنام برای اولین بار در دانشگاه های فردوس

مسئول بسیج دانشجویی فردوس گفت: با وجود درخواست همه دانشگاه ها تاکنون در دانشگاه های شهرستان فردوس شهید گمنام دفن نشده است و برای اولین بار دو شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی فردوس دفن می شوند.
کد خبر: ۸۸۳۱۷۱۴
|
۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۴۱

علی اکبر ایمان دوست مسئول بسیج دانشجویی فردوس در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهارداشت: پیکر مطهر دو شهید گمنام دفاع مقدس در روز پنج شنبه 12 اسفند ماه جاری همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) ساعت 9 صبح از جلوی معراج شهدا تشییع می شوند.

وی عنوان کرد: مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام با حضور باشکوه خانواده های معظم شهدا، مردم و مسئولین از معراج شهدا به سمت دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می شود وخواندن نماز و سپس سخنرانی امام جمعه را خواهیم داشت.

ایمان دوست افزود: چهارشنبه شب نیز به مناسبت شب شهادت حضرت زهرای مرضیه(س) پیکر مطهر شهدا در هیئت فاطمیه مستقر خواهند بود و بعد به معراج شهدا منتقل می شود و عموم مردم و خانواده های معزز شهدا در مراسم شبی با شهدا حضور پیدا می کنند.

وی با بیان اینکه فضاسازی و تبلیغات برای برگزاری هرچه باشکوهتر این مراسم در سطح شهر توسط دانشجویان بسیجی انجام شده است خاطرنشان کرد: جلسات متعدد با حضور فرماندهان پایگاه های بسیج دانشجویی، امام جمعه و نماینده ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه شهرستان فردوس برگزار شده است.

مسئول بسیج دانشجویی فردوس ادامه داد: کار ساخت یادمان و المان برای شهدای گمنام در دانشگاه آزاد اسلامی فردوس از یک هفته پیش آغاز شده است و بعد از تدفین پیکر شهدا مراحل تکمیلی ساخت انجام می شود. این یادمان در جلوی درب نمازخانه دانشگاه بنا شده است.

وی بیان داشت: با وجود درخواست همه دانشگاه ها تاکنون در دانشگاه های شهرستان فردوس شهید گمنام دفن نشده است و برای اولین بار دو شهید گمنام دفاع مقدس در دانشگاه آزاد اسلامی فردوس دفن می شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار