خبرهای داغ:

دومین یادواره شهدای منسوبین به شهر پردیسان قم برگزار شد

دومین یادواره شهدای منسوبین به شهر پردیسان قم با حضور امام جمعه شهر پردیسان، نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، فرمانده ناحیه امام حسن مجتبی(ع)، خانواده شهدا، بسیجیان و مردم شهید پرور شهر پردیسان در مسجد امام موسی کاظم(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۳۰۹۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین سید صمصام الدین قوامی امام جمعه شهر پردیسان در این مراسم بیان داشت: اهل بیت(ع) اسوه ما هستند ما باید از آنها الگو بگیریم و به محرومین کمک نمائیم و دست افتادگان و بیچاره گان را بگیریم. با وجود این مساجد در این شهر نباید کسی شب گرسنه بخوابد شما اهل مسجد باید کمک کنید و به محرومین و فقرا کمک نمائید.

وی افزود: هنگامی که ما می توانیم موشک تولید کنیم آن وقت نمی توانیم به محرومین کمک نمائیم

امروز دیگر دشمنان استکباری قدرت حمله به انقلاب اسلامی را ندارند هنگامی که انقلاب اسلامی را تهدید نمایند انقلاب اسلامی با قدرت آنها را تهدید خواهد کرد و هیچ کاری نمی توانند بکنند.

قوامی در ادامه افزود: پسرانی که زودتر از پدر از دنیا می روند. هنگامی که پدر از دنیا می رود پسر با جامی از شراب بهشتی به استقبال پدر می آید. شهدای ما هم این طور هستند هنگامی که خانواده شان از دنیا می روند شهدا با جامی از شراب بهشتی به استقبال خانواده خود می آیند.

در ادامه مراسم مهرداد بذرپاش نماینده سابق مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: این شهدا برای چه چیزی رفتند و جان خود را فدا نمودند در پاسخ باید گفت اینها رفتند تا ما امروز با آرامش زندگی کنیم و به انقلاب اسلامی ما آسیبی نرسد.

وی افزود: بعضی از مسئولین در اروپا می روند و دکترا می گیرند به کشور باز می گردند و ژست وطن دوستی می گیرند و شهدای مدافع حرم را به تمسخر می گیرند و خودشان حاضر نیستند برای دفاع از انقلاب و کشور کاری انجام دهند باید به اینها بگوییم این شهدا رفتند و جانشان را فدا نمودند تا شما بتوانید در ارامش آنها را به تمسخر بگیرید.

بذر پاش در ادامه خاطر نشان کرد: اگر این شهدا نبودند که از انقلاب و اسلام دفاع کنند ما امروز چه وضعیتی داشتیم دشمنان استکباری مردان و زنان ما را به بردگی می بردند و اموال وثروت کشور را به غارت همانگونه که در گذشته شاهد آن بوده ایم پس ما مدیون شهدا هستیم و قدر شهدا را باید بدانیم و همیشه یاد آنها را باید زنده نگه داریم.

در ادامه با حضور شهید گمنام در این مراسم و مداحی حاج حسن مالکی نژاد حاضرین در این مراسم با شهید وداع کردند وبه سوگواری و عزاداری شهادت حضرت فاطم الزهرا(س) پرداختند.

ارسال نظرات