خبرهای داغ:
حسین یکتا:

دلواپسی برای شیعه ارثیه حضرت زهرا(س) است/ امروز «تراب مقدم فداءها» ليست تهيه مي كنند

فعال فرهنگی جبهه انقلاب گفت: شهدای ما نگرانی و دلواپسی برای شیعه را از مادر سادات حضرت صدیقه فاطمه(س) آموخته بودند.
کد خبر: ۸۸۳۳۱۳۷
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۵
دلواپسی برای شیعه ارثیه حضرت زهرا(س) است/ امروز «تراب مقدم فداءها» ليست تهيه مي كنند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسین یکتا در خصوص ایام شهادت حضرت زهرا(س) و آموزه ها و سیره شهدای انقلاب اسلامی ایران، اظهار داشت: امروز حاکمیت شهدای این انقلاب بر دل هاست، هر گوشه و کناری که نامی از شهیدان برده می شود شاهد حضور پرشور جوانان هستیم و این نشان دهنده تسخیر و هدایت قلب ها بدست شهیدان این انقلاب است.
 
وی تصریح کرد: در حقیقت شهدای ما به حضرت زهرا(س) و وجود نازنین امام زمان (عج) لبیک گفتند و پای این (بله) گفتن خود مردانه ایستادند تا امروز جوانان و دانشجویان این کشور در آسایش و رفاه کامل بتوانند در دانشگاه ها و حوزه های علمیه کشور به تحصیل علم و دانش مشغول باشند.
 
یکتا در ادامه با اشاره به آیه "وإِذ أَخذ ربّك من بني‌ءَادم من ظهورهم ذريّتهم و أَشهدهم علي أَنفسهم أَلست بربّكم قالوا بلي شهدنا أَن تقولوا يوم القيمَه إنّا كنّا عن هَذا غَفلين‌" افزود: دل های شهداء برای تمام دانشگاه ها و حوزه های علمیه شیعه دلواپس بود، حتی قبل از اینکه به دنیا بیایند و پا به عرصه وجود بگذارند شهدای این انقلاب نگران آینده آن ها بودند.
 
مسئول بنیاد رضوی آستان قدس ابراز داشت: شهدای ما این نگرانی و دلواپسی برای شیعه را از مادر سادات حضرت صدیقه فاطمه(س) آموخته بودند، شما به زندگی و سیره این شهدا که نگاه می کنید متوجه می شوید چقدر برای این انقلاب با تأثی از حضرت فاطمه زهرا(س) شب ها اشک ریختند و روزها جنگیدند.
 
یکتا با اشاره به سیاست ها و تحریم های ظالمانه نظام آمریکا علیه ایران، تصریح کرد: تا وقتی که خاک این سرزمین عنصر گران بهای شهید را در دل خود دارد غرب هیچ غلطی نمی تواند در برابر عظمت این انقلاب انجام دهد.
 
اشک های فاطمه زهرا(س) در عالم هستی جریان دارد
وی با بیان سیره عملی حضرت فاطمه زهرا(س) و تاکید حضرت بر عظمت والای معاد و عالم آخرت، اذعان داشت: تاریخ ثابت کرده است هر چه به طلوع خورشید نزدیک تر می شویم مردم بیشتر شک می کنند و یاران وفادار و مخلص کمتری در جبهه حق می مانند، همین که عمر شریف پیامبر(ص) غروب کرد یعنی زمانی که هنوز آسمان به نور غروب عمر پیغمبر روشن بود همه مردم شک کردند و در نتیجه تاریکی مطلق تفرقه در آسمان اسلام ظهور کرد و فاطمیه برای همیشه با شیعه عجین شد.
 
فعال فرهنگی جبهه انقلاب تصریح کرد: حقیقت آن است که هیچ چیز در دستگاه خداوند متعال گم نمی شود، قطره قطره اشک های فاطمه زهرا(س) در عالم هستی موجود است و نتیجه آن هم بیداری اسلامی دنیای امروز است، امروز به برکت همان اشک های مقدس و خون پاک شهدای انقلاب دیگر اثری از نیل تا فرات اسرائیل نیست حقیقتا امروز کوچکترین حرکت اسرائیل، نابودی تل آویو را به دنبال خواهد داشت.
 
یکتا تصریح کرد: اعتقاد شهدای ما این بود که مانند مادرمان حضرت زهرا(س) اگر قرار است ولایت نباشد ما هم نباید باشیم و به این عقیده ایمان داشتند، جوان امروز باید بداند که این انقلاب ثمره اشک های نیمه شب حضرت صدیقه طاهره(س) بود و امروز این انقلاب در یک حرکت الهی به سمت تمدن نوین اسلامی حرکت میکند.
 
وی با بیان اینکه آمریکا ثابت کرد کوچک تر از آن است که برای جوان شیعه نقشه تهاجم فرهنگی طراحی و برنامه ریزی کند، خاطرنشان کرد: با این تفاسیر از دانشجویان و جوانان امروز هیچ گونه توجیه و قصوری در رساندن پیام حضرت فاطمه(س) و این انقلاب به جهانیان قابل قبول نیست، نابودی اسرائیل و غرب نزدیک تر از آن چیزی ست که گمان می کنیم.
 
یکتا در پایان با اشاره به آیه "هُوَ الَّذِی أَرْسَلَ رَسُولَهُ بِالْهُدَى وَ دِینِ الْحَقِّ لِیُظْهِرَهُ عَلَى الدِّینِ کُلِّهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْمُشْرِکُونَ" و تهاجمات سرسخت فرهنگی و بیدارباش های مدوام جنگ نرم ایجاده شده، گفت: امروز دیگر زمان غفلت و خمودگی برای جوان شیعه نیست، امروز "لتراب مقدمه الفداء" لیست تهیه می کنند و اسم می نویسند.
ارسال نظرات