خبرهای داغ:
در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)؛

هدف از تشکیل داعش توسط آمریکا مخدوش کردن چهره مسلمنان در جهان بود

نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان گفت: هدف از تشکیل داعش توسط آمریکا مخدوش کردن چهره مسلمنان در جهان و جلوگیری از اشاعه دین مبین اسلام به کشورهای اروپایی بود.
کد خبر: ۸۸۳۳۱۶۱
|
۱۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۴
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان،  این مراسم که روز پنجشنبه با مداحی و مرثیه سرایی در سوگ شهادت بی بی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س)، همراه بود، حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان در سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم گفت : امنیت و آرامشی که ما در کشور داریم به برکت خون شهداست و ما باید قدر دان خانواده های این عزیزان باشیم.
وی در ادامه به مقام وشخصیت حضرت زهرا(س) اشاره کرد و از آن بانوی بزرگوار بعنوان بهترین الگو برای زنان عالم یاد کرد وگفت: پیروی از ولایت و ایثار و از خود گذشتگی در وجود آن بانوی بزرگوار اسلام موج می زد.
وی تاکید کرد اگر می خواهیم مورد محبت حضرت زهرا مرضیه(س) قرار بگیریم وشهداء از ما راضی باشند همواره باید پشتیبان ولایت و در پیروی از ولایت کوتاهی نکنیم ودراین مسیر با بصیرت بالا از همه وجود وآبرویمان بهره بگیریم و ولایتمدار واقعی باقی بمانیم.
وی برگزاری دسته جات وعزاداری بزرگ فاطمی در سراسر کشور را دارای پیامی مهم به خواص بی بصیرت اعلام کردو گفت: اگر بنا باشد مردم بعضی از فتنه گران را بواسطه توبه شان ببخشند حتما آنهایی را که از دشمن اهل بیت و وهابیت خبیث پول گرفتند و آتش فته 88 را شعله ورتر کردند نخواهند گذشت.
نماینده ولی فقیه در سپاه نینوای گلستان در ادامه اظهارداشت: نظام و انقلابی که در ایران به وجود آمده در یک شب به پیروزی نرسیده است قبل از پیروزی انقلاب اسلامی شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کردیم و در دوران دفاع مقدس نیز شهدا و رزمندگان اسلام با جانفشانی از سرزمین اسلامی و تمامیت ارضی کشور پاسداری کردند.
وی در ادامه با اشاره به چگونگی به وجود آمدن گروه تکفیری داعش ، اظهار داشت : در مبارزات انتخاباتی آمریکا خانم هیلاری کلینتون از به وجود آمدن داعش توسط این کشور نقاب برداشت.
وی گفت: هدف از تشکیل داعش توسط آمریکا آن بود که مسلمانان به جان هم بیفتند تا اسرائیل فراموش شود، آنها می‌خواستند بااین جنگ افروزی ها چهره مسلمانان را در کل جهان مخدوش نمایند و می خواستند از اشاعه دین مبین اسلام به کشورهای اروپایی جلوگیری کنند.
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها