خبرهای داغ:
معاون مجمع تقریب مذاهب:

ندای اختلاف از حلقوم هر مسئول، گروه و حزبی صدای شیطان است

معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب گفت: ندای اختلاف از حلقوم هر مسئول، گروه و حزبی که خارج شود صدای شیطان است.
کد خبر: ۸۸۳۳۶۴۳
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا ایمانی در نشست صمیمی علمای شیعه و سنی شهرستان درمیان، اظهار داشت: استکبار قصد نابودی اسلام را دارد و برایش شیعه و سنی فرقی ندارد.

 

وی افزود: هر صدایی که از جمهوری اسلامی ایران بلند شود صدای الفت و وحدت است و هر صدایی که از آمریکا و انگلیس بلند شود صدای تفرقه آمیز است.

 

وی با بیان اینکه قرآن، قبله، پیامبر گرامی اسلام و دین از مشترکات اساسی بین اهل تسنن و تشییع است، گفت: درد مسلمانان این گروه های سلفی و تکفیری است که همه را کافر می دانند و خود را مسلمان فرض می کنند.

 

وی اظهارکرد: هدف دشمنان ایجاد تفرقه بین مسلمانان هستند، آنان از اتحاد بین مسلمانان ترس دارند.

 

وی اذعان داشت: در اهل سنت و  تشیع افرادی هستند که افراطی هستند و تفرقه ایجاد می کنند.

 

وی گفت: ندای اختلاف از حلقوم هر مسئول، گروه و حزبی که خارج شود صدای شیطان است

 

حجت اسلام ایمانی با بیان اینکه متاسفانه امروز بعضی از مسئولین با جوسازی و حرف های غیر منطقی در میدان دشمن بازی می کنند، گفت: گاها مسئولین با اقدامات عوام فریبانه عامدانه یا جاهلانه در زمین استکبار جهانی و دشمن بازی می کنند.

 

وی خطاب به تمام علمای شیعه و سنی گفت: ما مدیون قرآن و پیامبر(ص) هستیم در مقابل افرادی که آگاهانه یا ناآگاهانه در دین دخالت می کنند، سکوت اختیار کنیم.

 

معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب  به خدمات محرومیت زدایی ارزشمند نیروهای انقلابی در سرتاسر کشور اشاره کرد و گفت: فعالیت ها و کارنامه ی درخشان سپاه پاسداران در مناطق محرومی همچون سیستان و بلوچستان در خدمت به هموطنان محروم اهل سنت به خوبی گواه بر این مدعی است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها