خبرهای داغ:
سخنگوی شورای اسلامی شهر قم:

رسانه‌ها در نقد افراد آزادانه عمل کنند

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با اشاره به طرح دیدگاه‌های مختلف در رسانه‌ها گفت: رسانه‌ها در نقد افراد آزادانه عمل کنند و افراد هم می‌توانند پاسخ دهند.
کد خبر: ۸۸۳۳۸۸۶
|
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۷
رسانه‌ها در نقد افراد آزادانه عمل کنند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، عباس ذاکریان با اشاره به آزادی موجود در سطح رسانه‌ها اظهار کرد: یکی از ویژگی‌های جامعه ما این است که افراد آزادانه نظرات خود را بیان می‌کنند، اما این بیان نظرات نباید با تخریب همراه باشد.

وی با اشاره به طرح دیدگاه‌های مختلف در رسانه‌ها اضافه کرد: رسانه‌ها در نقد افراد آزادانه عمل کنند و افراد هم می‌توانند پاسخ دهند.

رییس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم از آزادی رسانه‌ها به عنوان یکی از ویژگی‌های مثبت جامعه یاد کرد و افزود: بیان نظرات نباید با تخریب و کارهای غیراخلاقی همراه باشد.

وی با بیان اینکه همه آزادند که نظرات خود را ارائه دهند ادامه داد: نقد منصفانه آزاد و پاسخ آزاد موجب پیشرفت جامعه می‌شود.

ذاکریان با اشاره برنامه و جلسات کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر قم اضافه کرد: بودجه‌های مربوط به سازمان‌های مرتبط با خدمات شهری، اصلاحیه ردیف‌های مرتبط با آنها، ردیف‌های بودجه‌ای مرتبط با پیمان‌های مربوط به خدمات شهری و فضای سبز از جمله موارد بررسی شده در جلسات این کمیسیون بوده است.

وی با اشاره به سایر موضوعات طرح شده در جریان بررسی بودجه سال آینده شهرداری قم در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم از بودجه فضای سبز، برنامه پنج‌ساله توسعه شهرداری قم و برنامه‌های بهبود محیط شهری بودجه سال 96 به عنوان محورهای بحث در جلسات اخیر کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم یاد کرد و ادامه داد: این ایام برای کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم روزهای پرکاری بوده است و کمیسیون خدمات شهری شورای شهر قم در این روزها تقریبا هر روز یک یا دو جلسه تشکیل داده است.
ارسال نظرات