خبرهای داغ:
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‎ای گلستان خبر داد؛

فعالیت 40 اکیپ راهداری در ایام نوروز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‎ای گلستان گفت:
کد خبر: ۸۸۳۵۲۷۷
|
۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، عادل مصدقی پیش از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: با بیان اینکه با شعار خدمات متفاوت به استقبال نوروز سال 1396 می‎رویم، افزود: ارتقاء ایمنی جاده‎ها در ایام نورزی را دنبال می‎کنیم .

وی افزود: ارتقاء ایمنی جاده‎ها و پاک‎سازی حریم جاده‎ها برنامه‌هایی هستند که در دستور کر قراردادیم و تصمیم داریم از تشکل‌های مردم نهاد حوزه محیط‌زیست برای این پاک‌سازی جاده‌ها در تاریخ ۲۱ اسفندماه بهره ببریم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‎ای گلستان ابراز کرد:خط کشی حدود 2 هزار کیلومتر از جاده های استان با اولویت محورهای شریانی و پرترافیک، تهیه و نصب تابلوهای علائم افقی و عمودی و هم چنین آشکارسازی 48 نقطه پرخطر و پرتصادف که مورد تأیید پلیس راه قرار گرفته، با اعتباری بالغ بر 500 میلیون تومان در حال انجام اس که تابلوهای هشداردهنده به رنگ سبز فسفری در این مناطق نصب می‌شود.

مصدقی افزود: در شرایط جوی نامناسب در ایام نوروزی این آمادگی را داریم که برای بازگشایی و تداوم ترافیک جاده‎ای وارد عمل شویم .

وی گفت: ۴۰ اکیپ راهداری نوروزی شامل ۳۸۲ نفر و ۱۵۹ دستگاه سبک، سنگین و نیمه سنگین در سه هزار و ۵۳۱ کیلومتر از جاده‌های گلستان به اجرای عملیات راهداری می‌پردازند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‎ای گلستان تاکید کرد: استقرار هر گونه دست فروش در حریم جاده‎ها براساس ماده 7 اصلاحیه قانون ایمنی راه‎ها و راه‎آهن ممنوع است و به جمع‎آوری دستفروشان حریم جاده اقدام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها