خبرهای داغ:
در طرح بسیج سلامت نوروزی بندرترکمن؛

از ابتدای اسفند تاکنون 260نوع اماکن عمومی وتهیه غذا مورد بازدید قرار گرفته است

طی 16روز از اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی بندرترکمن تا کنون 260نوع از اماکن عمومی وتوزیع غذایی مورد بازدید قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۸۳۵۸۸۹
|
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج گلستان مجید کر مسول واحد بهداشت محیط بندرترکمن با اشاره به این خبر افزود:از ابتدای اسفند تا کنون 260اماکن تهیه غذایی واماکن عمومی مورد بازدید بازرسان طرح قرار گرفته که 61مکان عمومی  بوده و17 متخلف به تعزیرات معرفی شدند.

مسول واحد بهداشت محیط بندرترکمن ادامه داد:1مورد تعطیلی و15مورد نیزنمونه برداری از آب انجام شده است.

وی تصریح کرد: هدف از طرح بسیج سلامت نوروزی  حفظ امنیت غذایی مسافران وشهروندان می باشدلذا با توجه به حساسیت این موضوع کار نظارت وکنترل بر اماکن غذایی در این طرح تشدید می شود.

کر با اشاره به ناظران وبازرسان طرح اضافه کرد:3ناظر و6بازرس بازدیداز 550نوع از مراکز تهیه غذا و200اماکن عمومی را در طرح بسیج نوروزی بندرترکمن به عهده دارند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 550کیلو مواد غذایی تاریخ مصرف گذشته در این طرح معدو م سازی شد خاطر نشان کرد:در راستای هرچه بهتر اجرای طرح بسیج سلامت نوروزی مردم می توانند با شماره 34493415تماس حاصل نمایند وشکایتها ،تخلفات وموارد موجود را مطرح کنند همچنین سامانه کشوری 1490 و 190 به صورت شبانه روزی اماده پاسخگویی وثبت شکایات مردمی است.

مجید کر تاکید کرد: نظارت بازرسان در ساعات اداری وغیر اداری تا ساعت 6عصر است لذا مردم می توانند برای اجرای هرچه بهتر این طرح ضمن تماس با کارشناسان طرح، موارد مشاهده شده را ارجاع دهند.

انتهای پیام

 

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها