خبرهای داغ:
با حضور معاون روابط عمومی سپاه استان قم

چهارمین همایش تجلیل از خبرنگاران افتخاری ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد

چهارمین همایش تجلیل از خبرنگاران افتخاری و فعال ناحیه بسیج امام حسین(ع) با حضور مسئولان ناحیه و معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه استان قم، عصر سه شنبه 17 اسفند در حسینیه ثارالله ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد.
کد خبر: ۸۸۳۶۰۶۸
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۰

چهارمین همایش تجلیل از خبرنگاران افتخاری ناحیه امام حسین(ع) برگزار شد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، در همایش تقدیر از خبرنگاران برتر ناحیه امام حسین(ع) ابتدا سیدحسن حسینی نوده مسئول روابط عمومی و تبلیغات ناحیه طی سخنانی با ارائه گزارش برگزاری چهار دوره کارگاهی و تقدیر از خبرنگاران افتخاری، موضوع اهمیت روابط عمومی و همچنین خبررسانی را بر اساس رهنمودهای مقام معظم رهبری، مورد یادآوری و تاکید قرار داد.

وی افزود: در طول سال 94، تعداد 444 مورد تولید خبر داشتیم اما سال 95 با همدلی مسئولان ناحیه و حوزه ها و همت و انسجام خبرنگاران بسیج، این آمار به 730 خبر ارتقاء یافت که تنها 113 مورد آن مربوط به دهه فجر بود.

حجت الاسلام علی اعظم خدابنده لو مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) نیز در این همایش طی سخنانی، با تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط خبرنگاران افتخاری ناحیه، ابراز داشت: خبرنگاری یک شغل ویژه است که تمام عملکردها را منعکس می کند و از این جهت، عموم قشرهای جامعه به خاطر انعکاس فعالیت هایشان مرهون تلاش خبرنگاران هستند.

علی تقوایی مسئول روابط عمومی و انتشارات سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) نیز نگاه تیزبینانه و رصد جریانات جامعه را از ویژگی های یک خبرنگار موفق دانست و افزود: امروز گروه های سیاسی جامعه نه به عنوان چپ و راست و این جناح و آن جناح، بلکه به عنوان انقلابی و غیرانقلابی شناخته می شوند.

وی همچنین برنامه ریزی و حرکت خبرنگاران بسیج را به سوی نقطه آرمانی و حضور گسترده تر در سطح جامعه خواستار شد.

پخش کلیپ، بیان تجربیات تهیه خبر توسط محمدجلال باقری از خبرنگاران افتخاری ناحیه و تقدیر از 12 خبرنگار فعال حوزه های خواهر و برادر با حضور محسن کمالی جاشین فرماندهی ناحیه بسیج امام حسین(ع)، بخش پایانی این مراسم بود.


ارسال نظرات