رئیس کمیته امداد دیّر خبر داد

پرداخت 70 میلیارد ریال انواع خدمات به مددجویان

بوشهر-رئیس کمیته امداد شهرستان دیّر گفت:با احتساب کمک‌های مردمی و خیرین، تا پایان بهمن ماه، بالغ بر 70 میلیارد ریال در بخش‌های مختلف خدمات به مددجویان این نهاد در شهرستان دیر ارائه گردید.
کد خبر: ۸۸۳۶۱۳۶
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر،مسلم انیژپور به مناسبت سالروز تأسیس نهاد کمیته امداد اظهار داشت: این نهاد  با تدابیر بنیانگذار انقلاب اسلامی تأسیس شد و تاکنون منشأ خدمات بزرگی برای اقشار محروم جامعه بوده است.

وی افزود : در حال حاضر این نهاد در سه حوزه پرداخت تسهیلات ارزان قیمت، پوشش بیمه‌های اجتماعی برای مددجویان و بالابردن مسؤولیت‌های اجتماعی فعالیت دارد و در واقع به دنبال توانمند‌سازی مددجویان هستیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان دیّر با بیان این که دو هزار خانوار در شهرستان دیّر تحت پوشش این نهاد قرار دارند افزود: در 11 ماهه نخست امسال 73 خانوار در سطح شهرستان دیر توانمند سازی شده و از چرخه حمایت خارج شده‌اند.

وی با اشاره به پرداخت 17 میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه از منابع امدادی و بانکی به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد شهرستان دیر اظهار داشت: با کمک خیرین قادر به پرداخت وام های ضروری 10 تا 50 میلیون ریالی و تامین جهیزیه در کمترین زمان ممکن هستیم.

رئیس کمیته امداد شهرستان دیّر اضافه کرد: در زمینه ساخت مسکن مددجوی در سال جاری و با همکاری سپاه پاسداران انقلاب اسلامی،بیش از 16 میلیارد ریال در سال جاری هزینه شده است.

 انیژپور با اشاره به 170 مورد ایزوگام سقف منازل مددجویان گفت: در جریان بارندگی‌های اخیر برای 300 خانواده جهت اخذ بیمه پرونده تشکیل و به شرکت‌های بیمه ای طرف قرارداد برای پرداخت خسارات، ارسال شده است.

وی عنوان کرد: در 11 ماهه نخست امسال با هزینه یک میلیارد و 300 میلیون ریال ، 700 مورد اعزام به اماکن مقدسه و عتبات عالیاتانجام داده‌ایم و با هزینه یک میلیارد و 600 میلیون ریال 290 مورد وسایل ضروری منزل در اختیار مددجویان قرار گرفت.

رئیس کمیته امداد شهرستان دیّر یادآور شد: با احتساب کمک‌های مردمی و خیرین، تا پایان بهمن ماه، بالغ بر 70 میلیارد ریال در بخش‌های مختلف خدمات به مددجویان این نهاد در شهرستان دیر ارائه گردید.

انتهای خبر./
ارسال نظرات