مسئول آتش نشانی دیر:

آماده باش کامل آتش نشانی دیر در چهارشنبه سوری

بوشهر-مسئول آتش نشانی بندر دیر از آماده باش و استقرار عوامل آتش نشانی در نقاط مختلف شهر دیر در چهارشنبه سوری خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۶۱۴۱
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان دیر، یوسف رنجبر صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به آسیب های چهارشنبه سوری اظهار داشت: در شب چهارشنبه آخر سال برخی افراد با بی احتیاطی، سال جدید را با تلخ کامی خود و دیگران شروع می کنند و باید در این زمینه وارد عمل شده و از بروز حوادث خطر آفرین جلوگیری کرد.

وی گفت: استقرار آتش نشانان در روز چهارشنبه سوری از ساعت 15 روز سه شنبه آغاز شده و تا ساعت 24 ادامه خواهد داشت و تمام مرخصی های ماموران آتش نشانی در این روز لغو شده است.

رنجبر تصریح کرد: 9 آتش نشان دیری با 4 دستگاه اطفای حریق برای شب چهارشنبه آخر سال آماده باش هستند.

وی افزود: نقش والدین در نظارت بر فرزندان و قدرت آنان در پیشگیری از بروزحوادث ناگوار بسیار موثر بوده و معمولا کودکان و نوجوانان مواد آتش‌زا و منفجره را در نقاطی که برای والدین‌شان قابل دید نباشد، پنهان می‌کنند و همین موضوع نیز احتمال بروز حوادثی نظیر انفجار و آتش‌سوزی را چندین برابر افزایش می‌دهد.

مسئول آتش نشانی بندر دیر گفت: آماده باش کامل ایستگاه آتش نشانی بندر دیر با 4 خودرو و 9 نفر نیروی عملیاتی، گشت زنی اکیپ های خودرویی در سطح شهر و استقرار گروه های ویژه آتشنشانی در مراکز تجمع شهروندان و اماکن حساس از دیگر برنامه های این آتش نشانی در شب چهارشنبه سوری و روزهای پایانی سال خواهد بود.

رنجبر در پایان تصریح کرد: شب چهارشنبه آخر سال گذشته یک مورد حریق و حادثه در دیر رخ داد.

انتهای خبر./
ارسال نظرات