خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع).

دفاع از آرمان های انقلاب مسئولیت ذاتی خبرنگاران بسیج است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) گفت: دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب و معرفی چهره نفاق و دشمنان، از مسئولیت های ذاتی، اساسی و پرافتخار خبرنگاران بسیج است.
کد خبر: ۸۸۳۶۱۹۶
|
۱۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۴۵

دفاع از آرمان های انقلاب مسئولیت ذاتی خبرنگاران بسیج است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام علی اعظم خدابنده لو مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام حسین(ع) طی سخنانی در چهارمین همایش تجلیل از خبرنگاران افتخاری ناحیه بسیج امام حسین(ع) که در حسینیه ثارالله ناحیه برگزار شد، با نگاهی به مراحل تاریخ اسلام از ابتدا تاکنون اظهار داشت: این تاریخ ارزشمند شامل چهار مرحله مهم و سرنوشت ساز بعثت، غدیر به عنوان استمرار و تکمیل بعثت با جانشینی امامان، عاشورا به عنوان ضرورت حفظ دین و احیاء بعثت حتی با تقدیم جان امام معصوم(ع) و نیز انقلاب جهانی و عالمگیر حضرت مهدی(عج) به عنوان مرحله نهایی آن می باشد.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مقدمه ای برای انقلاب جهانی حضرت ولی عصر(عج)می باشد، گفت: انقلاب اسلامی از ابتدا یک تنه در برابر توسعه طلبی استکبار جهانی ایستاده و دشمنان را مایوس و مستاصل نموده است.

خدابنده لو انقلاب اسلامی را تغییر حاکمیت بر اساس شرع مقدس اسلام خواند و افزود: پیام انقلاب تا آنجا پیش رفته که در هر جای دنیا که شاخه ای از اسلام رشد یافته، همانجا باعث رشد و گسترش آن شده است و لذا آثار انقلاب اسلامی باید دراقصی نقاط جهان مشهود باشد.

وی با اشاره به تنگناهای تجهیزاتی و محدودیت هایی که در ماه های پس از پیروزی انقلاب و اوایل دوران دفاع مقدس وجود داشت، خاطرنشان ساخت: بحمدالله با رهبری های مقام عظمای ولایت، صبر و استقامت و ایمان مردم ولایتمدار و حماسه جوانان غیورانقلابی، تمامی این محدویت ها را پشت سر گذاشتیم و توانستیم توطئه های استکبار جهانی را یکی پس از دیگری خنثی نماییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) افزود: استکبار جهانی و در راس آن آمریکا به دنبال گسترش اهداف خود به جهان، داشتن زبان و فرهنگ واحد و توسعه دموکراسی غربی می باشد.

خدابنده لو با اشاره به دسیسه های آمریکا در قبال ایران اسلامی، گفت: آمریکا توانست رقبای خودش را در جهان محدود کند، اما هیچگاه حریف جمهوری اسلامی نشد.

وی تسلط بر شریان های انرژی در خلیج فارس و تنگه هرمز وتلاش در جهت حفظ منافع رژیم صهیونیستی را بخشی از اهداف آمریکایی ها در منطقه برشمرد و ادامه داد: آنچه که نظام جمهوری اسلامی به طور جدی با آن روبروست، تهدید خارجی نیست بلکه تهدیداتی است که از ناحیه عناصر داخلی و همسو با استکبار ظهور و بروز می کند.

خدابنده لو ابراز داشت: دشمنان خارجی در طول 38 سال از پیروزی انقلاب اسلامی بارها دست به اقدامات شوم زدند اما هیچگاه نتوانستند خللی در مسیر انقلاب وارد نمایند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج امام حسین(ع) با اشاره به راهبرد و اهداف جریانات داخلی همسو با آمریکا گفت: تغییر محاسبات و نگرش ها نسبت به ارتباط با آمریکا، حفظ جریان نفاق، عبور از موضوع ولایت، دفع جبهه مقاومت، محدود کردن قدرت دفاعی کشور، حفظ ظاهر نظام و در اصل محدود کردن آن، حرکت شتابی اقتصاد سرمایه داری و ... از جمله جریانات و اهدافی است که در داخل کشور و البته با حمایت های خارجی، پیگیری می شود.

وی اهمیت مسئولیت اصحاب رسانه را در این زمینه یادآور شد و تاکید کرد: خبرنگاران باید نسبت به جریانات سیاسی اجتماعی اشراف داشته باشند و با تهیه خبر، یادداشت و ... در سطح رسانه های استان به هر طریق که ممکن است، اهداف دشمنان و چهره خبیث آنان را تبیین نموده و از ارزش های انقلاب اسلامی دفاع نمایند.

خدابنده لو با اشاره به نزدیکی ایام انتخابات خاطرنشان ساخت: یکی از مسئولیت های خبرنگاران بسیج، تلاش در جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات و انتخاب اصلح است زیرا انتخابات، به مثابه یک رفراندوم عمومی و "12 فروردین" دیگری است.

وی همچنین با تقدیر از تلاش های صورت گرفته توسط خبرنگاران افتخاری ناحیه، ابراز داشت: خبرنگاری یک شغل ویژه است که تمام عملکردها را منعکس می کند و از این جهت، عموم قشرهای جامعه و دستگاه ها و نهادها به خاطر انعکاس فعالیت هایشان، مرهون تلاش خبرنگاران هستند.


ارسال نظرات