خبرهای داغ:
استاد حوزه علمیه نجف اشرف:

برخی فیلم‌های ایرانی پاسخگوی اهداف یهود هستند/سازندگان فیلم‌های مروج فحشا هنرمند نیستند

بنیانگذار مرکز جهانی حضرت ولی عصر(عج) گفت: اگر جوانان ما پروتکل‌های یهود و صهیونیسم را مطالعه کنند به این نتیجه می‌رسند که بعضی از این فیلم‌ها پاسخگوی اهداف یهود است و برای همین مورد تشویق عمال یهود واقع می‌شود و برای آن جایزه قرار می‌دهند.
کد خبر: ۸۸۳۶۳۳۸
|
۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
برخی فیلم‌های ایرانی پاسخگوی اهداف یهود هستند/سازندگان فیلم‌های مروج فحشا هنرمند نیستند
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، آیت الله سید محمود بحرالعلوم میردامادی در تعریف هنر اظهار کرد: هنر این است که بدون وسائل و زمینه ترقی علمی و معنوی، انسان با کوشش فراوان و جهاد عملی به تحصیل علم و اخلاق بپردازد و به خودسازی و معرفت برسد.

وی با اشاره به آیات قرآن کریم در موضوع علم‌آموزی و احادیث مربوط به آن، طلاب و دانشجویان را به تفقه و تدبر بیشتر در قرآن، نهج‌البلاغه، خطبه غدیریه و فدکیه فراخواند و بیان کرد: هنر در قرآن و نهج‌البلاغه به خوبی معرفی شده است و هنرمندان واقعی، علماء، مهاجران و مجاهدان راه خدا هستند.

استاد حوزه علمیه نجف اشرف با اشاره به آیه‌ شریفه «وَ لَقَد أَرسَلنا رُسُلَنا بِالبَیِّناتِ وَأَنزَلنا مَعَهُمُ الکِتابَ وَالمیزانَ» گفت: قرآن با بیان قصص انبیاء و پیروانشان، هنرمندان واقعی را معرفی کرده است.

آیت الله بحرالعلوم میردامادی با اشاره به ساخت و پخش بعضی از فیلم‌ها که جنبه های منفی و بدآموزی دارند ابراز کرد: نشر و نقل فحشاء و بیان قصص تحریک‌کننده، از نظر اسلام حرام است و نباید به سازندگان و مجریان این فیلم‌ها هنرمند اطلاق شود.

وی با اشاره به اهداف و برنامه­ ریزی­ های یهود و عمال آن برای مسلمانان و به ویژه شیعیان گفت: اگر جوانان ما پروتکل‌های یهود و صهیونیسم را مطالعه کنند به این نتیجه می‌رسند که بعضی از این فیلم‌ها پاسخگوی اهداف یهود است و برای همین مورد تشویق عمال یهود واقع می‌شود و برای آن جایزه قرار می‌دهند.

بنیانگذار مرکز جهانی حضرت ولی عصر(عج) ابراز کرد: مردمی که از قرآن و عترت(ع) درس آموخته‌اند، ‌منتظر آفرین گفتن غرب و تشویق حکومت‌های استکباری نیستند و خود برای تشخیص خوب و بد، میزان دارند.

آیت الله بحرالعلوم میردامادی در پایان خاطرنشان کرد: ایران ما برای سعادت و پیشرفت الگو دارد ولی طرفداران غرب و عمال استکبار این الگوها را تحقیر می‌کنند تا بتوانند کالای پوچ و بی‌اساس خود را به نام هنر به جامعه تحمیل کنند. ما باید به راهیان نور و منتظران ظهور نگاه کنیم که برای احیای اسلام و دفاع از حقوق محرومین تا پای جان پیش می‌روند و هنر را در علم، عمل، اخلاق انسانی، دفاع از حرم ائمه(ع) و شهادت معرفی می کنند.
ارسال نظرات