مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی

امنیت امروز کشور حاصل خون شهداست

مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی با تاکید بر اینکه امنیت امروز کشور حاصل خون شهداست، گفت: عاملی که امنیت کشور را تضمین کرده روحیه فداکاری و فرهنگ شهادت است.
کد خبر: ۸۸۳۶۸۵۸
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۲۳

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی به همراهی جمعی از اعضا شورا و فرماندهان حوزه مقاومت بسیج شهید باهنر با خانواده شهید «جیریایی» دیدار کردند.

علی رضایی مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی در اين ديدار ضمن قدردانی از زحمات و تلاش‌های همسر شهيد ياد شهيد جيريايی و همه شهيدان والامقام انقلاب و هشت سال دفاع مقدس را گرامیداشت و گفت:

وی افزود: اگر انقلاب ماندگار شده به دلیل تحقق آرمان‌های شهدا و به پاس ایثارگری و از جان گذشتگی شهدا است، شهدایی که هدفی نداشتند جز تحقق اهداف الهی و قرآنی، انسان هایی که از جان خویش در این راه گذشتند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان مرکزی تصریح کرد: روحیه شهادت طلبی، حماسه و فداکاری در راه حق، پیروزی در تمام برهه‌های مختلف انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان تا بُن دندان مسلح را ممکن ساخته است.

رضایی در پایان خاطرنشان کرد: اگر امروز در کمال امنیت زندگی میکنیم و اگر درکشور ما در دریای طوفان جنگ و ناامنی و فتنه و درگیری، یک جزیره ثبات و امنیت و آرامش است، به دلیل وجود روحیه ایثار و از خودگذشتگی در بین ملت مسلمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات