نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

بدون ولایت فقیه انقلاب اسلامی معنی ندارد /مردم و مسئولین اقتصاد مقاومتی را عملیاتی کنند

کد خبر: ۸۸۳۷۰۱۳
|
۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۹
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی آیت الله  قربانعلی دری نجف آبادی ظهر امروز در نماز عبادی و سیاسی جمعه که در مصلای بیت المقدس اراک برگزار شد با اشاره به موضوع حق و باطل گفت: همه خواهران و برادران باید مرز میان حق و باطل را بدانند و با حرکت به سمت حق باطل را ترک کنند.
وی افزود: باید باید از عمری که خداوند در اختیار بندگان قرار داده است استفاده کنیم و  نگذاریم با اشتباهات و گناه آن را هدر دهیم این فرصتی است که خداوند منان برای بندگان قرار داده است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی تصریح کرد: امام خمینی(ره) در جمهوری اسلامی حق را دریافت و آن را سرلوحه خود قرار داد وبا الگو گیری از حق ملتی را ساخت وبا اینکه 38 سال از پیروزی این ملت میگذرد  همه دشمنان اسلام در برابر آن سر تعظیم فرو می آورند و هیچ احدی حق تعرض در ایران اسلامی را ندارد.
آیت الله دری نجف آبادی با شاره به مهم بودن مجلس خبرگان رهبری گفت: همانطورکه بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی فرمودند پشتیبانی از ولایت فقیه عامل مهم و اساسی در حفظ نظام اسلامی به شمار می‌رود که در طول تاریخ انقلاب اسلامی ملت ولایتمدار ایران اسلامی گامی در دفاع از ولایت و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران عقب ننشسته اند.
وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران به هدایت‌گری رهنمودهای رهبرمعظم انقلاب نمادی مقتدر از مردم سالاری دینی و همراهی دین و سیاست در همه جهان شناخته و معرفی شده است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد: این موضوع مهم برخاسته از اصل مترقی ولایت فقیه، آرمان و ارزش‌های ارزشمند والای دینی، هوشمندی و دشمن شناسی و سرمایه ارزشمند و والای حمایت های مردمی است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و عضوهیئت رئیسه خبرگان رهبری بااشاره به تلاش دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از هر ابزاری برای ضربه و آسیب زدن به نظام و ایجاد تفرقه ونفاق در کشور استفاده می کنند که در این شرایط تنها راه مقابله با توطئه دشمن، حفظ وحدت و انسجام ملی است.
وی افزود: وحدت و انسجام ملی با حمایت و پشتیبانی آگاهانه مردم از مسئولان و کارگزاران نظام جمهوری اسلامی وایجاد امنیت، آرامش و تامین معاش مردم از سوی مسئولان کشور محقق می شود.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به دیدار ایشان با مقام معظم رهبری گفت: مقام معظم رهبری تاکید داشته اند که از ظرفیت مجلس خبرگان باید بیشتر از این بهره برداری شود و در راستای آبادانی بیشتر کشور گام های عملی برداشته شود.
آیت الله دری نجف آبادی اضافه کرد: رمز سربلندی امت مسلمان و خداجوی ما وحدت کلمه و پیروی از ولایت فقیه است و تا هنگامی  که این 2موضوع اساسی و مهم را حفظ کنیم دشمن هیچ آسیبی نمی تواند به ما برساند.
وی با اشاره به سخنان گوهر بار مقام معظم رهبری ادامه داد: بدون ولایت فقیه انقلاب معنی ندارد پس باید در جامعه ابزار پیشرفت باشیم و در برابر زیاده خواهی آمریکا ایستادگی کنیم و با حفظ آرمان های شهدا اقتدار و عزت را نصیب ایران اسلامی گردانیم.
آیت الله دری بیان کرد: آمریکا می خواهد ما نوکریش را بکنیم یعنی دست به فرمان آنها باشیم و می گویند اگر مطیع ما باشید دیگر تحریمی علیه شما وجود ندارد ولی ملت عزیز ایران با پیروی از منویات مقام معظم رهبری و الگو گیری از شهیدان مشت محکمی در دهان آنها زدند.
وی بااشاره به اینکه چهره خبیث آمریکا در انتخابات سال های گذشته معلوم شد گفت: آمریکا در فتنه های سال 88 خود چهره خود را به ما نشان داد و این باعث شد ما آنها را بهتر بشناسیم پس این موضوع یعنی عدم اعتماد به آمریکا است.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی ادامه داد: ایران در جنگ با رژیم بعثی عراق هیچ امکاناتی نداشت و ارتش هم در وضعیت خوبی قرار نداشت ولی با روشن فکری های امام و ایستادگی آن بزرگوار توانستیم به پیروزی برسیم ولی امروزه دشمنان این جنگ را درسوریه، بحرین یمن و فلسطین راه اندازی کرده اند.
وی بااشاره به اینکه مقام معظم رهبری سه مسئله اساسی تاکید دارند گفت: مسئله اول مربوط به ولادت حضرت زهرا(س) است که که یک الگو حسنه و نماد صبر و استقامت و پایداری است پس وظیف همگان است که آن را الگو خود قرار دهند.
آیت الله دری نجف آبادی  با اشاره به لزوم الگوگیری از ساده زیستی حضرت زهرا (س) گفت: این بانوی پاکدامن زندگی ساده ای داشت که باید الگوی جامعه اسلامی باشد.
وی اخلاص، ایمان، پاکدامنی، عفاف، مجاهدت در مسیر اسلام و ترویج ارزشهای متعالی آن، تربیت دینی فرزندان، شجاعت و بسیاری از شاخصه‌های نمونه را از جمله ویژگی‌های حضرت فاطمه زهرا(س) برشمرد و اظهار کرد: جامعه با تاسی از سیره و سبک زندگی ائمه اطهار به ویژه این بزرگ بانوی جهان اسلام می‌توان به تعالی واقعی رهنمون شود.

نماینده ولی فقیه اقتصاد مقاومتی از مولفه های مورد تاکید رهبری دانست گفت: اقتصاد مقاومتی و اقتصاد معیشتی که رهبر فرزانه انقلاب به آن تاکید زیادی دارند و می خواهند که این شعار در جامعه عملی شود ایشان استحضار داردند که این شعار ،شعار یک ساله نیست بلکه برنامه ای دراز مدت دارد که مردم باید از آن الگو برداری کنند.
 وی دادمه داد: خوشبختانه در شهر های کشور شاهد عملیاتی کردن این شعار هستیم ولی باید تاثیر آ در زندگی ها مشخص شود اگر طرحی بهره برداری شود ولی اثری در زندگی ها و کسب و کار ها دیده نشود فایده ای ندارد.
آیت الله دری نجف آبادی گفت: مردم بادید از چشم هم چشمی و هم چنین برگزاری مجالس تشریفاتی  دست بردارند و با صرفه جویی در مصرف هزینه ها بتوانند این شعار ر نیز در زندگی خود عملی کنند.
وی ادامه داد: ده ها میلیارد تومان زیور آلات  و سکه در کشورما نگهداری می شود که اگر این زیور آلات را سرمایه در گردش استفاده کنیم قطعا شاهد گردش پولی بیشتری دردست مردم هستیم.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با اشاره به بهره برداری از واحد های واگذاری شده گفت:  واحد های واگذاری شده باید با برنامه ریزی بیشتری در راستای پیشرفت گام بردارد امروزه کره جنوبی و چین با کارکردن روزانه  8الی 10 ساعت در تولیدات پیشرفت های چشمگیری داشته اند پس ما هم باید با کاهش دادن هزینه ها  در این راستا گام برداریم.
وی ادامه داد: سعی و تلاش، افزایش بهره وری نیروی کار، خودداری از تنبلی و استفاده از کالاهای داخلی از مهمترین عوامل پیشرفت و توسعه کشورهای پیشرفته است و باید مردم و مسئولان با الگوگیری از این مهم زمینه پیشرفت و توسعه کشور را در همه زمینه ها فراهم کنند.
آیت الله دری نجف آبادی ابا اشاره به اینکه مسئله سوم مورد تاکید مقام معظم رهبری مسئله است استکبار بین المللی است و مقبله آنها با جمهوری اسلامی است گفت: دشمنان از پیشرفت ایران اسلامی نراحت هستن و چشم دیدن موفقیت های ما را ندارن به خاطر همین است که در برابر ما مقابله می کنند ولی ملت همیشه پیرئز ایران با موفقیت های روز افزون خود در برابر آنها ایستاده است.
وی گفت: با توجه به نزدیکی ایام نوروز و آغاز سال جدید نیاز است مردم با برنامه ریزی در انجام کارها و رعایت نکات ایمنی در هنگام رانندگی و در سفرها میزان حوادث رانندگی را در استان و کشور به حداقل رسانده شود و از ایجاد مشکلات برای خانواده و جامعه جلوگیری کنند.
نماینده ولی فقیه در استان مرکزی  با اشاره به اردوه ای راهیان نور گفت: شهدای حرم تربیت شدگان همین آب و خاک هستند و ما با تمام وجود اعتقاد داریم که راهیان نور فرصتی بی بدیل برای دادن بینش الهی به دانش آموزان بوده و به یقین اثرگذار خواهد بود.
وی گفت:بهترین تاریخ ایران اسلامی، دوران دفاع مقدس است که بهترین الگوها در آن جای داشته و این اردوها خود فرصت کم نظیری برای معرفی این الگوها است.
وی با اشاره به سالروز با اشاره به نامگذاری 22 اسفندماه از سوی شورایعالی انقلاب فرهنگی با عنوان روز بزرگداشت شهدا تاکیدکرد: بزرگداشت مقام شهدا باید با محوریت مردم و فارغ از نگاه اداری، در تمام روزهای سال انجام شود.
انتهای پیام/
ارسال نظرات