جانشین فرمانده سپاه تنگستان:

همواره باید خود را مدیون خون شهدا دانست

جانشین فرمانده سپاه تنگستان گفت: اگر امروز در دنیا اقتدار داریم و به ثبات رسیده ایم به واسطه فرهنگ ایثار، شهادت، مقاومت و فرهنگ عاشوراست و همواره باید خود را مدیون شهدا بدانیم و در راه تعالی نظام و انقلاب به رسالت بر دوشمان به خوبی عمل کنیم.
کد خبر: ۸۸۳۷۰۹۷
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرستان تنگستان، رضا فاطمیان در یادواره 19 شهید حوزه مقاومت ثارالله و دو شهید گمنام شهر آباد تنگستان گفت: ما در دوران دفاع مقدس شهدا، جانبازان و آزادگانی فراوانی داشته ایم. مقاومت دیروز آنان و ایستادگی امروز مسوولین و تعالی فردای ما از برکات خون شهداست و وظیفه ما حفظ فرهنگ مقاومت و ایثاراست.

وی با اعلام اینکه اگر امروز مسئولان و دولتمردان به راحتی در مجامع بینالمللی از اقتدار ایران اسلامی صحبت میکنند به برکت اقدامات خیرخواهانه شهداست، افزود: خون پاک شهدا پشتیبان مسئولان در مجامع بینالمللی است.

فاطمیان با بیان اینکه حوزه مقاومت ثارالله در زمینه برگزاری یادواره شهدا اقدام مناسبی در دستور کار قرار داد، تاکید کرد: هر فردی که برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت گام بر میدارد ایثارگر است.

وی افزود: انقلاب اسلامی درخت تنومندی است که از شهیدان به ارث برده ایم و باید این درخت را به خوبی حفاظت و به اصطلاح آبیاری کنیم و نگذاریم فرهنگ شهادت و ایثار فراموش شود.

جانشین فرماندهی سپاه تنگستان با بیان اینکه فرهنگ شهادت در اعتلای جامعه اسلامی اثرگذار است گفت: اگر بتوانیم شهیدان را به مردم بشناسانیم یقینا انقلاب بیمه شده است چرا که این ملت ولایتمدار و انقلابی از توانایی های فوق العاده ای برخوردار است.

وی ضرورت تبلیغ فرهنگ شهداء را یادآور شده و گفت: صحبت از فرهنگ و سیره شهیدان به نسل های امروز و آینده ضرورتی اجتناب ناپذیر است و باید این راه حقیقی که در راستای تداوم نظام و کشور است را به نسلهای تشنه از فهم عمیق و حقیقی ایثار و شهادت منتقل کنیم.

ارسال نظرات