خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس خبر داد

اعزام 300 نفر از بسیجیان طبس به اردوی راهیان نور

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس گفت: تعداد سه دستگاه اتوبوس و۳۰ خودرو شخصی در مجموع 300 نفر از شهرستان طبس به مناطق عملیاتی جنوب اعزام خواهند شد.
کد خبر: ۸۸۳۷۴۲۹
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۲

رمضانعلی فرحبخش‌ثانی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی در خصوص اعزام بسیجیان و عموم مردم طبس به اردوی راهیان نور اظهار داشت: اردوی راهیان نور هر ساله از 25 اسفند تا 20 فروردین برگزار می‌شود که بسیجیان و داوطلبان به مناطق عملیاتی جنوب اعزام می‌شوند.

وی تصریح کرد: اردوی راهیان نور از هفته آینده با اعزام دانشجویان آغاز خواهد شد و امسال خانواده‌ها می‌توانند با خودرو شخصی خود به مدت سه روز در اردوگاه اهواز اقامت داشته باشند که تمامی امکانات به صورت رایگان عرضه خواهد شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس عنوان داشت: راهیان نور مختص آحاد مردم بوده و حتی کسانی که عضو بسیج نیستند می‌توانند جهت بازدید از این مناطق عملیاتی ثبت نام کنند.

فرحبخش‌ثانی با توجه به اهمیت اردوی راهیان نور و حضور بسیجیان طبس در این اردو، بیان داشت: تعداد سه دستگاه اتوبوس و در مجموع ۱۵۰ نفر از شهرستان طبس اعزام خواهند شد که مدت ۵ روز در مناطق عملیاتی اقامت خواهند داشت.

وی همچنین ادامه داد: تعداد ۳۰ خودرو شخصی که ۱۵۰ نفر خواهند بود به این مناطق اعزام خواهند شد که اسکان و غذا در مناطق جنگی برای کسانی که با خودرو شخصی اعزام می‌شوند به مدت سه شبانه روز رایگان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج طبس در خصوص مناطق مورد بازدید عنوان داشت: اروند کنار، خرمشهر، شلمچه، طلائیه، هویزه، دهلاویه و فتح‌المبین از جمله مناطق عملیاتی مورد بازدید خواهد بود.

فرحبخش‌ثانی با توجه به اینکه راهیان نور یکی از پدیدهایی است که به مثابه سدی در برابر تلاش‌های دشمنان محسوب می‌شود، گفت: راهیان نور فرهنگ مقاومت برخواسته از دوران دفاع مقدس را به نسل امروز منتقل می‌کند و از این رو پدیده راهیان نور نقش به سزایی درخنثی‌سازی جنگ نرم دشمنان ضد نظام اسلامی و انقلاب ایفا می‌کند و الگوی مقاومت را ترویج می‌دهد و باید با ارتقا و انتقال این الگو، نسل‌های دیگر را با دفاع مقدس آشنا کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها