خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان خبر داد؛

بیش از ۶ هزار پرونده تعزیراتی در یک سال جاری

مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان گفت: 6 هزار و 218 فقره پرونده در بخش های بهداشت، دارو و درمان، قاچاق کالا و ارز و صنفی و غیرصنفی وارد تعزیرات حکومتی شده که بیش از 6 هزار و 150 مورد را مخدومه کردیم.
کد خبر: ۸۸۳۷۵۲۴
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، حسین حسن زاده، مدیرکل تعزیرات حکومتی گلستان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آمار اقدامات و عملکرد تعزیرات حکومتی در  11 ماه سال نخست اشاره کرد و گفت: 6 هزار و 218 فقره پرونده در بخش های بهداشت، دارو و درمان، قاچاق کالا و ارز و صنفی و غیرصنفی  وارد تعزیرات حکومتی شده که بیش از 6 هزار و 150 مورد را مخدومه کردیم.

وی افزود: رأی پنج هزار و 565 فقره از این پرونده ها قطعی شده و مابقی هم در مرحله تجدیدنظر یا سایر محاکم قضایی در حال بررسی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تصریح کرد: بر همین اساس 31 میلیارد و 187 میلیون ریال رأی محکومیت متخلفان صادر شده که 21 میلیارد و 464 میلیون ریال قطعی شده و اجرا خواهد شد.

وی بیان کرد: در همین مدت بالغ بر 15 میلیارد ریال جزای نقدی در حق دولت وصول و حقوق دولت و شاکیان خصوصی نیز در کوتاه ترین زمان ممکن استیفا شده است.

حسن پور به بیشترین تخلفات اشاره کرد و گفت: از این تعداد پروند عدم رعایت مقررات بهداشت محیط 943 فقره، گران‎فروشی 592، عدم ارائه فاکتور خرید 433 فقره، عرضه و تحویل کالای غیر بهداشتی 380، کم فروشی 232 مورد، تقلب در کسب 100 مورد، عرضه خارج از شبکه 57 مورد بوده است.

وی در بخش دیگر سخنان خود گفت: در راستای حفظ حقوق شهروندی، تعادل تثبیت قیمت و ارائه کالای استاندارد در اجرای بهینه طرح‎های نظارتی 3 شبعه تخصصی در مرکز استان گلستان راه‎اندازی شده است.

رئیس تعزیرات حکومتی استان گلستان اظهار کرد: در گنبدکاووس، مینودشت، علی‎آبادکتول، کردکوی و بندرترکمن هم هر کدام یک شعبه در محدوده طرح ایام نوروزی در نظر گرفته شده است.

وی گفت: وظیفه ما رسیدگی و صدور حکم و اجرای احکام است و در راستای اثر‎گذاری بیشتر و پیشگیری از وقوع تخلفات اجرایی، گشت‎های مشترک را در ایام نوروزی خواهیم داشت.

حسن‎پور اظهار داشت: سامانه 135 یا 3000135 برای ارتباط مردم با ما است و تعدادی نیرو برای رسیدگی به شکایت‎های پیامکی در نظر گرفتیم و همکاران ما باکارشناسان سازمان صنعت و معدن به این تخلفات رسیدگی می‎کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها