در پیام تقدیر مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی از حضور مردم در جشن نیکوکاری؛

استان مرکزی در جشن بزرگ نیکوکاری به تجلی‌گاه حماسه حضور مردم سخاوتمند مبدل شد

مدیرکل کمیته امداد استان مرکزی در بخشی از پیام خود آورده است: دیگر بار ملت بزرگ، رشید و فهیم استان مرکزی همچون سایر نقاط کشور در هفته احسان ویژه جشن بزرگ نیکوکاری به تجلی گاه حماسه حضور مردم خیر اندیش، نیکوکار و سخاوتمند مبدل شد.
کد خبر: ۸۸۳۸۰۸۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۴۵

به‌گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ قنبر موسی‌نژاد مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در پیامی از حضور آحاد مردم سخاوتمند و مسئولان استان مرکزی در جشن نیکوکاری تقدیر کرده و آورده است: اگر چه هیچ قلمی نمی‌تواند ارزش خدمات انسان دوستانه شما را در مسیر کسب رضای حق تعالی و خدمت به اکرام داشته ترین افراد در نزد خداوند توصیف نماید، لیکن افتخار می کنیم به وجود ذیجود شما مردم، خیرین، رسانه‌ها، ویژه شبکه آفتاب که به راستی چه زیباست اندیشه ای که در تقابل قلم زانو زند و واژه هایی که در خدمت بیان حق بر آید.

وی در ادامه پیام خود آورده است: دیگر بار ملت بزرگ، رشید و فهیم استان مرکزی همچون سایر نقاط کشور در هفته احسان ویژه جشن بزرگ نیکوکاری به تجلی گاه حماسه حضور مردم خیر اندیش، نیکوکار و سخاوتمند مبدل شد و یک بار دیگر از آزمون الهی در کار خیرسربلند بیرون آمدند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در بخش دیگر این پیام ضمن تقدیر از این حضور خیرخواهانه تاکید کرده است: گامهای استوار و قلب‌هایی مملواز مهربانی در آستانه سال جدید 1396 لبخندی را بر لب محرومین و نیازمندان نشاندند.

موسی‌نژاد در پایان پیام خود خاطرنشان کرده است: کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی، خلق این حماسه پرشور انسان دوستانه را به پیشگاه مقام معظم رهبری(مدظله) و تمامی مردم ایران ویژه استان مرکزی تبریک گفته و از حضور پرشور مهربانانه اقشار مردم بصیر، خیراندیش و نیکوکار تقدیر و تشکر می نماید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات