توسط بسیج سازندگی بوشهر؛

۳۸ جهیزیه بین زوج‌های نیازمند شهرستان بوشهر توزیع می‌شود

بوشهر_ مسئول بسیج سازندگی ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بوشهر گفت: ۳۸ جهیزیه بین زوج‌های نیازمند شهرستان بوشهر توزیع می‌شود.
کد خبر: ۸۸۳۸۱۲۸
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از بوشهر، علیرضا فلاحی در نشست مسئولان بسیج سازندگی اظهار داشت: برای کمک به قشر کم درآمد و به منظور تبیین فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای ترویج ازدواج آسان، اقدام به تهیه جهیزیه برای ۳۸ نوعروس شهرستان بوشهر کردیم.

فلاحی افزود: ۳۸ جهیزیه در قالب ۱۶ قلم کالای ضروری بین زوج‌های نیازمند در سطح شهرستان بوشهر پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: این کالاها توسط بسیج سازندگی ناحیه بوشهر تهیه شده و با کمک کمیته امداد شهرستان بوشهر در هفته جاری توزیع خواهد شد.

مسئول بسیج سازندگی ناحیه بوشهر گفت: این جهیزیه‌ها در قالب طرح محرومیت‌زدایی با هدف کمک به زوج‌های جوان بی‌بضاعت با رعایت کرامت انسانی به آنها اهدا می‌شود.

وی افزود: هریک از این جهیزیه‌ها شامل ۱۶ قلم از کالاهای اساسی و مورد نیاز برای آغاز زندگی ازجمله یخچال‌فریزر، اجاق‌گاز، فرش، سرویس خواب، جاروبرقی، تلویزیون، اتو و ... و نیز یک بسته فرهنگی، معنوی شامل یک جلدکلام الله مجید، مفاتیح الجنان، سجاده و ادعیه به عنوان تبرک اهدا می‌شود.

فلاحی گفت: جهیزیه‌های تهیه شده در سطح روستاهای چاهکوتاه، دویره و احمدی، تل سیاه، کره بند، نوکار، قلعه سوخته، چغادک، رستمی و سطح شهر بوشهر نیز در محله‌های عاشوری، بهمنی، تنگک و امامزاده بین نیازمندان پخش خواهد شد.


ارسال نظرات