خبرهای داغ:
مادر شهیدان زین الدین:

بدحجابی دل خانواده شهدا را به درد آورده است/ در مواجه باجنگ نرم دشمن باید قاطعانه ایستادگی کنیم

مادر شهیدان زین الدین با اشاره به لزوم مقابله با بدحجابی در جامعه گفت: پدران،مادران،آموزش و پرورش، دانشگاه ها، جامعه الزهرا(س) کجا هستند، دل خانواده های شهدا به درد می آید وقتی این صحنه ها را میبینند،چه کسی باید به این جنگ روانی پاسخ بدهد.
کد خبر: ۸۸۳۸۳۵۷
|
۲۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۱
بدحجابی دل خانواده شهدا را به درد آورده است/ در مواجه باجنگ نرم دشمن باید قاطعانه ایستادگی کنیم
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم، زینب اسلام دوست ظهر درهمایش تکریم مادران و همسران شهدا که در مجتمع امام خمینی(ره) برگزار شد،اظهار داشت:سلام بر آن مادری که نامش حضرت فاطمه(س) بود و یک عمر دست ازامام حسین(ع) برنداشت، از معارف این بانوی پاکدامن باید گفت اما من فقط از ادب و معرف ایشان می گویم.

وی افزود: در خصوص حضرت ام البنین(س) هم می توانیم از ولایت پذیری ایشان بگوییم به طوری که هرچهار فرزند خود را در حمایت از ولایت آماده کرد و به میدان فرستاد.

مادر شهیدان زین الدین گفت: امروز باید ولایت مداری حضرت ام البنین(س) را مورد توجه قرار داده و خصوصیت این بانوی بزرگ را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

اسلام دوست با بیان اینکه  روز شهید روز بسیار عزیز و بزرگی است، افزود:امیرالمومنین(ع) در نهج البلاغه می فرماید جهاد دری است که خداوند در آن را بر روی بندگان خاص خود باز میکند،
جهاد امروز ما از جهاد هشت سال دفاع مقدس مهمتر و با ارزش تر است و آن جهاد در سوریه است.

وی با اشاره به ارزش و اهمیت جهاد در اسلام بیان داشت: جهاد باعث استحکام اسلام و انقلاب است، پس باید به آن توجه ویژه ای داشته باشیم.

مادر شهیدان زین الدین ابراز داشت: رزمندگان در جبهه با دشمنان می جنگند اما ما خانواده های شهدا باید در جبهه خودمان تقویت کنیم، جبهه ما جبهه دیگری است، جبهه ما امروز در گوشی ها ، کامپیوتر ها و به طور کلی در فضای مجازی است  که باید خود را در این جبهه تقویت کنیم که مبادا شرمنده خون شهدای مدافع حرم شویم.

اسلام دوست افزود: دشمنان می خواهند از طریق فضای مجازی جوان های مارا از نماز و قرآن و دین دور کنند، حیا و عفت و پاکدامنی را از زنهای ما ربودند و حالا نه فقط در شهرهای بزرگ بلکه در قم هم شاهد این ماجرا هستیم

وی با اشاره به جنگ نرم دشمن گفت: دشمنان یک برنامه روانی برای ما درست کردند، نزدیک عید است، اگر به بازار بروید می بینید که زنان با آرایش های غلیظ و حجاب نامناسب در مجامع حاضر می شوند.

مادر شهیدان زین الدین با اشاره به لزوم مقابله با بدحجابی در جامعه ابراز داشت: پدران،مادران،آموزش و پرورش، دانشگاه ها، جامعه الزهرا(س) کجا هستند، دل خانواده های شهدا به درد می آید وقتی این صحنه ها را میبینند،چه کسی باید به این جنگ روانی پاسخ بدهد.

اسلام دوست گفت: آقایان، خانم ها، خانواده ها روز قیامت باید به حضرت ام البنین(س) و خانواده های شهدا جواب پس بدهید.خداوند به ما رحم کند،باید هرچه زودتر هشیار بشویم و بیدار شویم و از دختران و پسران خودمان غافل نشویم.

وی بیان داشت: عوامل پیروزی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس مذهب ، رهبر و مردم بودند، باید به این ارزش ها توجه ویژه داشته باشیم ،امربه معروف و نهی از منکر را فراموش نکنید، نترسید و آن را انجام دهید.
ارسال نظرات