خبرهای داغ:
فرمانده پایگاه سروش جنگل شهرستان گرگان؛

راهیان نور راهی مقدس است

فرمانده پایگاه سروش جنگل شهرستان گرگان گفت: راهیان نور به دلیل قدوم پاک شهدا، راهی مقدس است.
کد خبر: ۸۸۳۹۵۸۶
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، میلاد عباس نژاد فرمانده پایگاه سروش جنگل شهرستان گرگان، در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: راهیان نور به دلیل قدوم پاک شهدا، راهی مقدس است.

وی با اشاره به شعار سال راهیان نور « من انقلابی ام»، افزود: همه ما انقلابی هستیم و شهدا نیز همین مهم را از ما می خواهند که هر ارگانی باید انقلابی باشد.

فرمانده پایگاه سروش جنگل شهرستان گرگان بیان داشت: حضور در این فضا هر فردی را به این سوال می رساند که چه شد این شهدا به این مقاو والا رسیدند که این خود تلنگری است که هر شخض را به دنیایی پر از معنویت سوق می دهد.

عباس نژاد بیان داشت: طبق وصیت شهدا به ما سفارش شده است که اطاعت از ولی فقیه را سرلوحه کار خود قرار دهیم و مسئله امر به معروف و نهی از منکر را جدی گرفته که یکی از لازمه های اسلام است.

وی دربخش پایانی سخنان خاطر نشان کرد: جوانهای ما همان جوانهای دفاع مقدس و جنگ تحمیلی هستند و باتوجه به این که ما کاروانهای زیادی به مناطق جنگی اعزام می کنیم صحنه های عجیبی از آنان دیده می شود که گویی انگار شهدای ما زنده شده اند و اگر رهبر فرزانه مان اشاره ای به این جوانان کنند به یاری خدا همانند سالهای دفاع مقدس استکبار و اسرائیل را نابود خواهند کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها