خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شهرستان آق قلا؛

راهیان نور بهترین بستر برای ایجاد فرهنگ است

فرمانده سپاه شهرستان آق قلا گفت: راهیان نور بهترین بستر برای ایجاد فرهنگ است.
کد خبر: ۸۸۳۹۵۸۹
|
۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گرگان، سرهنگ کاظمی فرمانده سپاه شهرستان آق قلا در مصاحبه با خبرنگار بسیج اظهار کرد: راهیان نور امسال با شعار من انقلابی ام آغاز شد و با هدف تبیین گفتمان انقلاب اسلامی و شعار حضرت آقا که امسال برانقلابی ماندن تاکید فراوان داشتند به این دلیل نامگذاری شد.

وی هدف را برای انقلابی بودن و انقلابی ماندن وجود شهدا عنوان و گفت: ولایتمداری و گوش به فرمان امام بودن، ایستادگی در مقابل سختی ها و ناملایمات و دشمن از مهمترین ویژگی ها برای انقلابی بودن است.

فرمانده سپاه شهرستان آق قلا تشکیل راهیان نور را دلیل بر یادآوری رشادت های رزمندگان دانست و ابراز کرد: آشناسازی جوانان نسل جدید با ایثار و فداکاری‌های نسل قدیم، سبب پیوند نسل جدید و قدیم می‌شود.

کاظمی با اشاره به سخن مقام معظم رهبری مبنی بر تولید فرهنگ، گفت: دفاع مقدس معدن طلایی است که راهیان نور بهترین ابزار برای فرآوری است.

وی با بیان اینکه امروز اگر تولید فرهنگ نباشد یقینا باید فرهنگ خود را از دیگران بگیریم، خاطرنشان کرد: راهیان نور بهترین بستر برای ایجاد فرهنگ است تا انشاالله تمام کسانی که دست اندرکار هستند بتوانند با ایجاد این فرهنگ بنیه قوی ای را برای جوانان این مملکت به ممد شهدا ایجاد کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها