خبرهای داغ:
معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س):

خادمان کریمه اهل بیت (س) با "بهار فاطمی" به استقبال زائران می‌روند

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) از اجرای برنامه‌های "بهار فاطمی" در نوروز ۹۶ خبر داد.
کد خبر: ۸۸۳۹۹۱۴
|
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۵۱
خادمان کریمه اهل بیت (س) با
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام صفر فلاحی با اشاره به‌ویژه برنامه‌های آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) ویژه ایام نوروز اظهار داشت: این برنامه‌ها در قالب "بهار فاطمی" و باهدف تکریم زائران کریمه اهل‌بیت(س) با حضور 36 هزار خادم از 28 اسفندماه سال جاری تا 13 فروردین‌ماه اجرا می‌شود.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه (س) بابیان اینکه ایجاد و تقویت شورونشاط در بین خانواده‌ها و تلاش در جهت ارائه الگوی فرهنگی مناسب از مهم‌ترین اهداف برنامه‌های آستان مقدس در این ایام است عنوان کرد: اجرای برنامه‌های فرهنگی در صحن جامع فاطمی و صحن‌های حرم برگزار می‌شود.

وی از اجرای 296 برنامه ویژه زیارتی، معرفتی، امنیتی و تفریحی برای نوروز 96 خبر داد و تصریح کرد: بیش از هزار و 700 خادم در زمان تحویل سال آماده خدمت‌رسانی به زائران هستند.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های نمایشگاهی در دو نوبت صبح و عصر افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه‌های نیز معرفی حرم کریمه اهل‌بیت(س) و مسجد مقدس جمکران است.

فلاحی به‌ویژه برنامه‌های آستان برای کودکان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: ایجاد شهربازی معارفی برای کودکان و نوجوانان و نیز اتاق مشاوره، احکام از دیگر اقدامات صورت گرفته ویژه این ایام است.

 معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه(س) به خدمات آستان برای زائران غیر ایرانی اشاره کرد و ادامه داد: در این راستا معرفی نوروز باستانی و عقاید آیینی در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: در راستای رفاه حال زائران، اطلاع‌رسانی اخبار و اقدامات حرم مطهر از طریق پایگاه اینترنتی آستان مقدس حضرت معصومه(س) و نرم‌افزار هوشمند آستان مقدس حضرت معصومه(س) بانام کرامت و نیز کانال صورت می‌گیرد.

ارسال نظرات